Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ايرانجوان بوشهر گفت: نه تنها به دفاع اتوبوسي فکر نمي کنيم بلکه مي خواهيم فوتبال تهاجمي بوشهر را به هواداران اين رشته نشان بدهيم.
سرويس ورزش مشرق – تيم استقلال بايد در دور يک چهارم نهايي جام حذفي در فصل جاري به ديدار ايرانجوان بوشهر برود. تيمي که در اواسط نيم فصل اول با اخراج سعيد مفتخر غلامرضا دلگرم مربي سابق اين تيم را به بوشهر برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا دلگرم در گفت و گو با مشرق، از آمادگي تيمش براي ديدار با استقلال خبر داد ولي از وضعيت کلي باشگاه اش رضايت چنداني نداشت.
متن پرسش و پاسخ ما با سرمربي حريف دوشنبه استقلال را مي خوانيد:

*براي بازي مقابل استقلال آماده هستيد؟
- تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. با يکي از تيم هاي بزرگ ايران بازي داريم با هواداران ميليوني در سراسر ايران. اين قبيل بازي ها دو وجه منفي و مثبت براي تيم هايي مانند ما دارد.
* در اين باره توضيح مي دهيد؟
- منفي اش اين است که با توجه به قدرت و عظمت تيم مقابل ما تحت فشار خواهيم بود و مثبت از نظر انگيزه بالايي که بازيکنان مان بدست مي آورند تا خود را در اين قبيل بازي ها نشان بدهند.
* تيم تان خوب گل مي زند(18 گل) ولي گل هم زياد خورده است(23 گل)؟
- من تيم را نبستم. از هفته نهم که من تيم را دست گرفتم ما در همه بازي ها گل زده داشتيم. ولي خب در نظام دفاعي مان نفراتي نداريم که بتوانند خوب عمل کنند.
* اگر بازي به وقت اضافه برود نفرات تان توان بازي 120 دقيقه اي را دارند؟
- در اين باره بايد فقط به فاکتور انگيزه دلخوش باشيم. چون من در اين مدت که آمده ام با مسابقات 6 روز يکبار فرصتي براي بدنسازي نداشتم.
* محروم و مصدوم داريد؟
- سجاد مشايخ را در اختيار نداريم که البته از مدتها قبل مصدوم شده و الان با تيم تمرين مي کند ولي هنوز شرايط بازي ندارد. بازيکن محروم هم نداريم.
* کلا تيم تان براي اين بازي مشکلي ندارد؟
- فقط 16، 17 بازيکن تيم 10 درصد از قراردادشان را گرفته اند و همگي از نظر مالي در فشارند و از فوتبال بازي کردن لذت نمي برند. متأسفانه استان بوشهر با اين همه منابع مالي تيمش با بيش از 70 سال قدمت را خوب حمايت نمي کند. گرچه به آنها گفته ام با استفاده از فرصت بوجود آمده مي توانند از اين ديدار در آزادي که همه ايران آن را مي بينند لذت ببرند.
* به دفاع اتوبوسي و ضربات پنالتي هم فکر کرده ايد؟
- به هيچ وجه! تيم من فقط حمله مي کند و اعتقادي به بازي دفاعي ندارم. مي خواهيم در استاديوم آزادي فوتبال ناب بوشهري را به نمايش بگذاريم و بازيکنانم براي اين ديدار انگيزه بالايي دارند.
* قائدي را چه مي کنيد؟
- مانند قائدي در بوشهر خيلي استعداد داريم. طارمي، ماهيني، پوراميني، دانشگر و امثال آنها زياد هستند در آينده بيشتر از اين اسامي را مي شنويد.
* با دفاع استقلال چه مي کنيد؟
- شفر ابتدا همه تلاشش را روي بهبود وضعيت دفاعي تيم شان گذاشته و انصافا هم از اين حيث نتايج خوبي گرفته است. البته مهاجمان و هافبک هاي ما هم مقابل اين تيم در آزادي دست و پا بسته نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: با هدف تحقق عدالت پتروشیمی‌های مستقر در این استان باید به نابرابری‌ها در قبال بوشهری‌ها پایان دهند.

وی افزود: باوجود اینکه مطالبه دیرینه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه استان بوشهر از صنعت پتروشیمی توجه به محیط زیست، بهداشت و درمان، فرهنگ، هنر و ورزش است، اما این کار انجام نمی‌شود یا حداقلی است این درحالی است که این خدمات برای برخی خاص در حوزه سرمایه گذاری و خرید انجام می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: اگر این حمایت‌ها برای دیگران می‌شود برای استان بوشهر نیز می‌شود چرا که اکنون ورزش استان در شرایط سختی به سر می‌برد و حتی در حوزه مهمی مانند آموزش و پرورش یکهزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت:متولیان صنایع مستقر باید حریم استان و مردم بوشهر را حفظ و محترم شمرند و امور این استان را به طور جدی پیگیری کنند.

وی با اعلام این که پرداخت اعتبارات آلایندگی حق مردم استان بوشهر است، افزود: در عرصه حق آلایندگی و جغرافیای آلاینده خبر می‌رسد برخی شهرستان‌های این استان حذف و سهم آن سلب و به شهرستان‌هایی خارج از استان اختصاص داده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: این چنین تصمیمی باید دارای یک روش صحیح، منطقی و قانونی باشد بر همین اساس از دولت انتظار می‌رود اقدامی قانونی کند تا از تضییع حق مردم استان جلوگیری و حق آنها رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  بوشهر با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: هیچکس نمی‌تواند نام خلیج فارس را تغییر دهد در این حوزه همچنین باید کشف ظرفیت‌های متنوع و شکوفایی آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید توسعه اقتصاد دریاپایه و ایجاد پیمان‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی در حوزه علم و فرهنگی جدی گرفته شود و مسئولان از ظرفیت دریا و ثروت جامع آن برای توسعه پایدار این استان نهایت استفاده را ببرند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز معلم و کارگر اظهار داشت: ارائه خدمات گوناگون و مورد نیاز به کارگران و معلمان باید در اولویت باشد و حفظ مقام و جایگاه آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: نخستین معلم انسان خدا است و باید به معلمان و همچنین حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین عنوان کرد: کشوری که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد از رژیم سفاک صهیونیستی حمایت کرده و دانشگاهیان را این چنین مورد ضرب و شتم و روانه زندان می‌کند.

وی افزود: این نشان می‌دهد آمریکا نهادی پوشالی در حقوق بشر بوده و ناقض جدی این حقوق در کشور خود و حتی فضای بین الملل است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: هر جا که شرارت است ریشه در آمریکا دارد تا جایی که حرکت مردم خودش برای محکومیت شرارت‌ها را مورد سرکوب قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟