Web Analytics Made Easy - Statcounter


علیرضا چمکوری در مراسم هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: وحدت اقشار مختلف جامعه به خصوص حوزه و دانشگاه تأثیر زیاد و به سزایی در به بارنشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران داشت.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در اتحاد و وحدت و همدلی این دو قشر تأکید داشتند و ما هم به‌عنوان مجموعه دانشگاهی خودمان را ملزم می‌دانیم که فرمایشات معظم له را نصب‌العین قرار می‌دهیم و در این راستا از هیچ اقدامی هم فروگذار نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج تصریح کرد: از این همایش به‌عنوان نماینده جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دست دوستان در حوزه‌های علمیه می‌فشارم و امیدواریم که بتوانیم در کنار هم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های کوچک و مؤثری برداریم.
چمکوری با بیان این‌که پژوهش نقش به سزا و مؤثری در راستای تحقق اهداف علمی جامعه دارد گفت: در مجموعه دانشگاه همه روز متعلق به دانشگاهیان و پژوهش‌گران است اما متأسفانه پژوهش آن جایگاه واقعی خود در جامعه را به دست نیاورده است.
وی با اعلام این که دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر معادل 5 درصد از کل شهریه اکتسابی دانشجویان را به امر پژوهش اختصاص داده ، عنوان کرد: میزان اعتبار تخصیص‌یافته به بخش پژوهش رضایت‌بخش نیست و انتظار داریم که اعتبارات این حوزه افزایش پیدا کند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با اعلام این که با آن ایده‌هایی تعریف‌شده در حوزه پژوهش، فاصله زیادی داریم که یکی از شاخص‌ها، فقدان پژوهش‌گران حرفه‌ای است، اضافه کرد: سرانه و تعداد مقالات پژوهشی از شاخص‌های دیگری است که متأسفانه در حوزه پژوهش در کشور در راستای رفع مشکلات موجود در جامعه نیست و نیازمندیم با برنامه‌های بلندمدت در راستای اهداف علمی جامعه گام برداریم تا بتوانیم از محل پژوهش، تولید ثروت کنیم.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»