Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ تدوین فیلم سینمایی «به وقت شام» که از حدود ۵ ماه پیش توسط مهرداد خوشبخت آغاز شده بود و به موازات فیلمبرداری اثر پیش می‌رفت به پایان رسید. فیلمبرداری «به وقت شام» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مکانی مربوط به یکی از فرودگاه‌های نظامی در تهران کلید خورد و در تهران و دمشق انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«به وقت شام» جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا به تهیه کنندگی محمد خزاعی و با بازی هادی حجازی فر و بابک حمیدیان و جمعی از بازیگران مطرح بین المللی، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال اوج است که برای نخستین بار در بخش ملی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم برای نخستین بار به صورت مستقیم به حوادث منطقه و گروه‌های تکفیری پرداخته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی