Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:34:11 GMT

درگیری 2 دوست در زنجان منجر به قتل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۴۳۲۱

درگیری 2 دوست در زنجان منجر به قتل شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: درگیری 2 دوست با یکدیگر منجر به قتل شد و قاتل نیز در کمتر از 12 ساعت در دام قانون گرفتار آمد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح روز یکشنبه /26 آذر جاری/ در 'پارک ارم' زنجان اتفاق افتاد و یکی از طرفین درگیری براثر اصابت قمه به شدت از نواحی مختلف بدن مجروح و توسط قاتل به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران پلیس آگاهی زنجان مبنی براینکه شخصی به هویت معلوم به علت مصدومیت براثر ضربات شی تیز به بیمارستان امام حسین شهر زنجان منتقل شده و به رغم تلاش پزشکان معالج، مصدوم فوت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
رحمتی افزود: در بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران پلیس آگاهی زنجان، مشخص شد بر اثر درگیری رخ داده جوانی 29 ساله توسط فردی 32 ساله به وسیله سلاح سرد مجروح شده و براثر شدت جراحات وارده و خونریزی در بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.
وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته از جسد متوفی نیز آثار جراحت توسط شی تیز و برنده شبیه به چاقو در ناحیه پس سر، قفسه سینه و کتف مقتول مشهود بود که با هماهنگی مقام قضایی جسد به منظور انجام معاینات لازم و دقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.
رحمتی افزود: قاتل نیز که متواری شده بود از سوی پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفته و با تلاش های صورت گرفته در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد و موضوع درگیری و چگونگی قتل را بازگو کرد.
وی با بیان اینکه بنا به اظهارات قاتل، قتل بر اثر مشاجره لفظی اتفاق افتاده است تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که قاتل و مقتول دوستی چندین ساله با هم داشتند و قاتل نیز به درگیری معترف شد و گفت که پس از درگیری با سلاح قمه ضرباتی را به دوستم وارد آوردم که ناگهان قمه به شکمش فرو رفت، وگرنه قصد کشتن نداشتم.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پس از اعترافات متهم، صحنه درگیری و جرم بازسازی و نامبرده با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد.
در 6 ماه نخست امسال 6 فقره قتل در استان زنجان صورت گرفته است که مقتولان شناسایی و قاتلان نیز دستگیر شدند.06084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند