Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرهاد صدقیانی مدیر عامل شرکت پلی اتیلن سمنان گفت : این واحد نمونه کشوری با تولید سالانه 30 هزار تن شامل 200 نوع لوله و اتصالات آب، گاز و کشاورزی علاوه براینکه توانسته در 50 طرح ملی آب رسانی، کشاورزی و گاز همکاری داشته باشد، حالا برای مقابله با کم آبی به تولیدات هایتک انواع لوله و نوارهای های آبیاری قطره ای روی آورده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدقیانی گفت : تولید لوله های آبیاری قطره ای بعلت حساسیت زیاد جزء صنایع هایتک محسوب می شود و بسیاری از دستگاه های این واحد تولیدی را نیروهای جوان و متخصص این واحد ساخته اند که تولید هرکدام در داخل کشور بیش از 150 هزار دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.
مدیر عامل شرکت پلی اتیلن سمنان گفت : 114 نفر در این واحد تولیدی مشغول به کارند و با راه اندازی دو خط تولید اتصالات و نوارهای آبیاری درزدار به عنوان برنامه توسعه این شررکت در آینده نزدیک حداقل 10 نفر دیگر هم مشغول به کار می شوند.
مدیر عامل شرکت گفت: محصولات این واحد تولیدی تا قبل از این درکشور های همسایه نظیر افغانستان ، عراق ، قزاقستان، ترکمنستان ، ارمنستان و کشورهای آسیایی تا دومنیکن در امریکای جنوبی مشتری خارجی داشت ولی مدتی است بعلت مشکلات داخلی و خارجی این فرصت های رقابتی از دست رفته است . وی تخصیص ندادن ارز مبادله ای ، مشکلات بازپرداخت چند برابری تسهیلات ارزی ، مانع تراشی های بیمه تامین اجتماعی ، مالیات و قراردادهای یکطرفه وزارتخانه ها سد راه فعالیت این شرکت شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • استان اردبیل در تنش آبی قرار دارد
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل