Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:04:37 GMT

انتصاب معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی قشم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۴۳۸۹

انتصاب معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی قشم

سراج الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم با صدور حکمی شاپور قربانی را به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی این واحد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ متن این حکم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای شاپور قربانی

با اهدای سلام و تحیات

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با توجه به موافقت دبیر محترم هیأت امنا ورئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و تصویب کمیته انتصابات استان به موجب این حکم به عنوان سرپرست حوزه اداری و مالی منصوب می‌شوید امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی همچنین از سید نیما ولی نیا معاونت سابق این واحد بابت انجام زحمات صادقانه قدردانی و تشکر کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی از معاونت علوم انسانی و هنر بازدید کرد
  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس