Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ایرنا نوشت: حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و به مدت یک روز در یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد، سی سخت مرکز شهرستان دنا، دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، باشت مرکز شهرستان باشت، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، چرام مرکز شهرستان چرام، لیکک مرکز شهرستان بهمئی و لنده مرکز شهرستان لنده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به شرایط سنی، افزود: زمان نام نویسی متقاضیان مرد و زن برای شرکت در این آزمون از 18 آذر سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 20 دی نیز ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir امکان پذیر است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: پوستر اطلاع رسانی این آزمون در اختیار نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
وی ابراز داشت: این آزمون با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و واحد قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
هم اینک افزون بر 500 خانه قرآن و 15 مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

(تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام