Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- رقابت های دو و میدانی مدارس پسرانه مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم رودان با معرفی نفرات و تیم های برتر در این شهرستان به کار خود پایان داد.

کارشناس تربیت بدنی مدارس آموزش و پرورش رودان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا' افزود: رقابت های دو و میدانی مدارس پسرانه رودان با حضور 220 دانش آموز ورزشکار از 55 آموزشگاه شهری و روستایی در این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامین نظری بیان کرد: این رقابت ها در چهار ماده دوی 100، 200 و 400 متر سرعت و ماده 800 متر سرعت و استقامت برگزار شد و دانش آموزان بصورت تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها، در مقطع ابتدایی آموزشگاه های شهید رهگشا جغین با 17 امتیاز، شهید مکاری زاده دهگلکن با 9 امتیاز و دوازده فروردین گلستان با 8 امتیاز، آموزشگاه های دکتر حسابی با 24 امتیاز، شاهد با 18 امتیاز و شهید کریمی با 14 امتیاز در مقطع متوسطه اول و در مقطع متوسطه دوم آموزشگاه های باقرالعلوم با 29 امتیاز، دارالفنون با 17 امتیاز و صدرا با 13 امتیاز، به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی تیمی قرار گرفتند.
نظری اضافه کرد: در رده انفرادی که در چهار ماده 100، 200 و 400 متر سرعت و ماده 800 متر سرعت و استقامت برگزار شد، در ماده 100 متر، مهدی فولادی زاده خراجی از مدرسه شهدای کمیز در مقطع ابتدایی، طاها داوری از مدرسه دکتر حسابی در مقطع متوسطه اول و احمدرضا صابریان از آموزشگاه باقرالعلوم در مقطع متوسطه دوم، در جایگاه نخست ایستادند.
وی ادامه داد: رضا دشتی از مدرسه شهید مکاری زاده در مقطع ابتدایی، امیرحسین عبدلی پور از مدرسه شاهد در مقطع متوسطه اول و علیرضا شریفی از آموزشگاه صدرا در مقطع متوسطه دوم، نایب قهرمان شدند و آصف چترنور از مدرسه وحدت سرجوئیه در مقطع ابتدایی، یونس دهکار از مدرسه شهید تندگویان در مقطع متوسطه اول و محمدمهدی رنجبر از مدرسه باقرالعلوم در مقطع متوسطه دوم در جایگاه سوم قرار گرفتند.
نظری اضافه کرد: در ماده 200 متر نیز علی رکنی خواه از مدرسه شهید رهگشا در مقطع ابتدایی، طاها داوری از آموزشگاه دکتر حسابی در مقطع متوسطه اول و احمدرضا صابریان از مدرسه باقرالعلوم در مقطع متوسطه دوم بر سکوی نخست ایستادند.
وی خاطر نشان کرد: مهدی نصرتی از مدرسه شهید رهگشا در مقطع ابتدایی، امیرحسین عبدلی پور از مدرسه دکتر حسابی در مقطع متوسطه اول و علی حسن نژاد از مدرسه دارالفنون در مقطع متوسطه دوم، نایب قهرمان شدند و علی سدید پناه از مدرسه شهید مکاری زاده در مقطع ابتدایی، محمدرضا غلام پور از مدرسه شریعتی در مقطع متوسطه اول و محمد مهدی رنجبر از مدرسه باقرالعلوم در مقطع متوسطه دوم در جایگاه سوم قرار گرفتند.
نظری ادامه داد: در ماده 400 متر نیز سجاد حاجبی از مدرسه شهید کریمی در مقطع متوسطه اول و علی حسن نژاد از آموزشگاه دارالفنون در مقطع متوسطه دوم، قهرمان شدند و احسان ذاکر زاده از مدرسه شاهد در مقطع متوسطه اول و محمد آینه دار از مدرسه شهید احمدی روشن در مقطع متوسطه دوم در جایگاه دوم ایستادند و مجید بهرامی از مدرسه دکتر حسابی در مقطع متوسطه اول و عبدالحمید قاسمی از مدرسه صدرا در مقطع متوسطه دوم، مقام سوم این رقابت ها را ازآن خود کردند.
وی بیان کرد: در ماده 800 متر سرعت و استقامت نیز روح الله دوراندیش از مدرسه دوازده فروردین در مقطع ابتدایی، سجاد حاجبی از مدرسه شهید کریمی در مقطع متوسطه اول و هادی بناوند از مدرسه باقرالعلوم در مقطع متوسطه دوم بر سکوی قهرمانی ایستادند.
نظری خاطر نشان کرد: عارف حسن نسب از مدرسه 22 بهمن در مقطع ابتدایی، محمدامین طاهری از مدرسه دکتر حسابی در مقطع متوسطه اول و امیر رنجبر از مدرسه شهید بهشتی در مقطع متوسطه دوم، نایب قهرمان شدند و محمدجواد خسروی از مدرسه ابتدایی بینش، امیرحسین پروزی از مدرسه فرهنگ در مقطع متوسطه اول و عبدالحمید قاسمی از مدرسه صدرا در مقطع متوسطه دوم، مقام سوم این رقابت ها را بدست آوردند.
'هادی بناوند' با اقتدار و افتخار و عملکرد درخشان و قابل تحسین در این رویداد ورزشی، عنوان 'پدیده' این دوره از رقابت های قهرمانی دو و میدانی مدارس مقطع متوسطه دوم شهرستان رودان را ازآن خود کرد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
هم اکنون بیش از 20 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در شهرستان رودان مشغول به تحصیل هستند.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز