Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@09:29:41 GMT

حمایت از استارت آپ ها، مسئولیت تازه بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۴۹۴۹

حمایت از استارت آپ ها، مسئولیت تازه بانک ملی

پول‌نیوز - بانک ملی ایران تا کنون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه های متعددی ورود کرده است. مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به زلزله زدگان، احداث بیمارستان، تخصیص بودجه به اقدامات فرهنگی و ورزشی، تنها بخشی از اقدامات بانک در این حوزه بوده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اقتضای این روزها مسائل تازه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جوانان زیادی از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند که با وجود دانش انباشته، توانایی مالی کافی برای عملیاتی کردن ایده های خود را ندارند.

معمولا حجم این ایده ها زیاد است و حتی شاید بسیاری از آنها در عمل به نتیجه مطلوبی نرسد، اما همان تعداد کم ایده هایی که درست عملیاتی شده اند، آثار گسترده و قابل توجهی داشته اند.

بانک ملی ایران این روزها با مراجعات مکرر ایده پردازان جوان روبه روست، به طوری که از ما خواسته می شود در این حوزه سرمایه گذاری کنیم. البته باعث افتخار ماست که در چند طرح بزرگ، مشارکت کرده و آنها را به نتیجه رسانده ایم.

تجربه ما نشان داده استارت آپ ها راه حل های بسیار موثر و کم هزینه ای برای حل مشکلات مزمن و دیرینه ارائه می دهند، از این رو حمایت از صاحبان ایده را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

بانک ملی ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط نزدیک دارد و از سوی دیگر مرکز نوآوری بانک نیز این موضوع را به صورت سیستمی پیگیری خواهد کرد.

پیام رسان «بله» یک نمونه کاملا موفق در حوزه استارت آپ ها بود که با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی و در نهایت به محصولی منحصر به فرد تبدیل شد؛ پیام رسانی بومی که قابلیت عملیات های بانکی را نیز دارد و مورد تحسین بسیاری از مقامات دولتی و غیردولتی قرار گرفته است.

بانک ملی ایران در این زمینه محصولات دیگری نیز دارد که به اقتضای زمان معرفی خواهد شد. بانک از همه ایده پردازان و به ویژه جوانان فعال در این حوزه حمایت می کند، چون با این اقدام علاوه بر جلوگیری از فرار مغزها، می توان در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، اقدامات بزرگی را پیاده سازی کرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سؤالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

به گزارش تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتای فراجا اظهار کرد: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته از ابتدای سال جاری پلیس فتای فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت 1403 اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصدهای تخصصی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد 80 مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سؤالات کنکور سراسری سال 1403 با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب‌افزار بوده‌اند دستگیر شده‌اند و برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان به مرجع قضایی ارجاع شده است.

مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجراست، افزود: برابر رصدهای صورت‌گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمزارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است، تا کنون در این رابطه بالغ بر 60 میلیارد ریال معادل رمزارز و تعداد 50 قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

وی با اعلام صریح این موضوع "تا کنون هیچ‌گونه نمونه سؤال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نشده است."، گفت: یکی از شگردهای این افراد واگذاری نمونه سؤالات ادوار گذشته است.

رئیس پلیس فتای فراجا خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مال‌باختگان امتناع می‌کنند، لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس: شناسایی هزار قلم ابزار تقلب در کنکور هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!

دیگر خبرها

  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان