Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداحافظی ستاره فوتبال برزیل از دنیای فوتبال کماکان بازتاب دارد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تسنیم، اعلام خداحافظی کاکا، ستاره فوتبال برزیل و بازیکن سابق میلان کماکان بازتاب دارد.

پس از اعلام رسمی این بازیکن  مبنی بر بازنشستگی از فوتبال، ستاره‌ها و هم‌تیمی‌های سابق این بازیکن درباره مرد سال 2007 فوتبال دنیا اظهارنظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو مالدینی، اسطوره میلان در این باره گفت: یک انسان و بازیکن بزرگ. هم‌تیمی شدن با کاکا خوش شانسی است. به کاکا بابتدوران حرفه‌ای شگفت انگیزش تبریک می‌گویم.

آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق روسونری با این جملات کاکا را مورد ستایش قرار داد: بازی  و تماشای فوتبال کاکا مایه خوشحالی بود. بهترین آرزوها را برای او دارم.

فیلیپو اینزاگی، مهاجم سابق میلان هم گفت:  ما پیروزی‌های خاطره‌انگیزی  را با هم قسمت کردیم و تا بام جهان رفتیم. موفق باشی ریکی!

فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس درباره کاکا اظهار داشت: کاکا، تو رقیب بزرگی بودی. ممنون برای همه چیز.

الساندور نستا، مدافع جنگنده و بازنشسته ایتالیایی این جملات را درباره کاکا به کار برد: یک انسان و بازیکن بزرگ. هم‌تیمی شدن با کاکا خوش شانسی بود.به او بابت دوران پرشکوه حرفه‌ای‌اش تبریک می‌گویم.

آخرین واکنش به جانلوکا زامبروتا، هافبک سابق یووه اختصاص داشت. او در این باره گفت: برای کاکا در راه آینده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. او ستاره بزرگی بود. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!