Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:10:42 GMT

قصه گویان ۵ استان کشور ۳۵ قصه در یزد اجرا می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۵۱۹۰

قصه گویان ۵ استان کشور ۳۵ قصه در یزد اجرا می کنند

یزد - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به میزبانی یزد از بیستمین جشنواره قصه گویی منطقه ۴ کانون گفت: قصه گویان پنج استان در این جشنواره ۳۵ قصه اجرا می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی دانافر صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره منطقه ۴ قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: قصه گویی مناسب ترین ابزار تربیتی و امکانی مناسب برای انتقال ارزشهای اخلاقی به کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: قصه گویی پدیده ای تاریخی است و قدمتی به طول تاریخ دارد و کارشناسان تربیتی مهمترین اهداف قصه گویی را پرورش حس زیبایی شناسی در کودکان، پرورش عادات مثبت و تشویق حس مسئولیت پذیری اعلام کرده اند.

دانافر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم به قصه گویان استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و یزد بیان کرد: در طول برگزاری سه روز جشنواره، ۳۵ قصه گو قصه های خود را اجرا می کنند.

وی یادآور شد: در این جشنواره داورانی همچون حسن دولت آبادی، محمد سیمزاری و سیدعلی کاشفی خوانساری قصه ها را داوری خواهند کرد.

دانافر اظهار امیدواری کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بتواند میزبانی شایسته ای از این جشنواره داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری