Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سید محمدتقی علوی اظهار داشت: «رحمت الله روانگرد» و «علی روپوش» هرکدام به مقام سوم و مدال برنز تورنمنت فول کنتاکت آقایان جام خلیج همیشه فارس دست یافتند.

وی افزود: تورنمنت بین المللی فول کنتاکت جام خلیج فارس ظرف روزهای 23 لغایت 24 آذر سال جاری به میزبانی تهران در سالن شهید معتمدی کارگران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با حضور کشورهای روسیه، ژاپن، آذربایجان، افغانستان، تاجیکستان و ایران و در بخش کاتا و مبارزه در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رحمت الله روانگرد در وزن 57-کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و علی روپوش در وزن 70+کیلوگرم رده سنی جوانان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها شدند.

وی عنوان کرد: رحمت الله روانگرد با کسب مقام سوم و مدال برنز در این رقابت‌ها، سهمیه رقابت‌های جهانی که به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد را کسب کرد.

کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/غ

درخشش 2 رزمی‌کار کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی