Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فلسطین خواستار تشکیل نشست فوری مجمع عمومی سازمان ملل در پی وتوی قطعنامه از سوی آمریکا در شورای امنیت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راشاتودی،آمریکا قطعنامه شورای امنیت درباره بیت المقدس را وتو کرد.

این قطعنامه خواستار عقب نشینی از تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وتوی آمریکا در حالی است که همه اعضای دیگر شورای امنیت به این قطعنامه رای مثبت دادند.

بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نماینده آمریکا در سازمان ملل برای وتوی قطعنامه بیت المقدس،تشکر کرد.

نتانیاهو با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود از نیکی هیلی،نماینده سازمان ملل برای وتوی قطعنامه ای که تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم می کرد،تشکر کرد.

نتانیاهو خطاب به هیلی گفت:شما شمع حقیقت را روشن کردید و تاریکی از از میان برداشتید.یک نفر بسیاری از شکست داد.حقیقت،دروغ را شکست داد.تشکر از شما پرزدینت ترامپوتشکر از شما نیکلی هیلی.

از سوی دیگر وزیر امور خارجه فلسطین خواستار برگزاری نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل در پی وتوی قطعنامه از سوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل شد.

ترکیه هم وتوی قطعنامه از سوی آمریکا را شوک بر انگیز دانست و اعلام کرد که این اقدام صرفا یک بار دیگر نشان داد که واشنگتن هدف خود را در رویکرد نسبت به منازعه فلسطین و اسرائیل گم کرده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان