Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز گزارش داد، دریادار جان ریچاردسون، مقام ارشد عملیاتی در نیروی دریایی آمریکا در نشستی روی ناو هواپیمابر رونالد ریگان در ژاپن گفت: ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که همه ماموریت‌هایمان در منطقه آسیا اقیانوسیه به سرانجام برسد. ممکن است برای رفع الزامات خود کمک‌هایی را از ناوگان سوم و چیزی مثل آن بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با این حال از گفتن اینکه چه تعداد کشتی ممکن است به این منطقه منتقل شوند یا چه زمان این کار انجام می‌شود خودداری کرد.

این در حالی است که ارتش آمریکا با تهدید فزاینده ناشی از برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی مواجه شده و همزمان به دنبال انجام عملیات‌هایی برای مقابله به مثل با قدرت نظامی فزاینده چین در دریای چین جنوبی و دیگر بخش‌های آسیا است و این مساله باعث افزایش فشار و ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا شده است.

در عین حال یکسری حوادث دیگر نظیر تصادف دو ناوشکن آمریکایی با کشتی‌های تجاری طی سال جاری میلادی که باعث کشته شدن ۱۷ ملوان آمریکایی شد رخ داده است.

ریچاردسون این اظهارات را بعد از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از راهبرد امنیت ملی جدید دولتش بر پایه رویکرد اول آمریکا پرده برداشت.

ریچاردسون اظهار داشت: می‌توان یکسری نتایج را درخصوص نیت‌های چینی‌ها نسبت به جزایر مصنوعی در آب‌های مورد مناقشه اتخاذ کرد. ما همانطور که همواره به این مشکل پاسخ داده‌ایم، بازهم پاسخ خواهیم داد و این شامل تداوم حضور ما در آنجا خواهد بود.

او در عین حال گفت: کره شمالی فوری‌ترین ماموریت برای نیروی دریایی‌ آمریکا در آسیا محسوب می‌شود چراکه با آزمایش هر موشک جدید بیشتر و بیشتر توانمند می‌شود.

وی اظهار داشت که وظیفه او در سال ۲۰۱۸ ایجاد یک نیروی دریایی "مرگبارتر و خطرناک‌تر"  برای دشمنان آمریکا است.

او گفت: این اتفاق نظر وجود دارد که ما بیشتر از چیزی که اکنون داریم نیاز به نیروی دریایی خواهیم داشت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد