Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- هشتمین دوره مسابقات والیبال کارکنان زندانهای سراسر کشور درقالب ۱۳ تیم برگزار و گیلان به مقام اول دست یافت و به ترتیب تیم های تهران، گلستان و البرز مقامهای دوم تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی زندانهای استان گیلان آئین اختتامیه مسابقات  والیبال کارکنان زندانهای سراسر کشور  با حضور سیزده تیم به میزبانی استان گیلان و با حضور  حجت الاسلام و المسلیمن رستمی  مدیر کل فرهنگی و تربیتی ، سلطان پور رئیس تربیت بدنی سازمان زندانهای کشور و سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای استان گیلان و جمعی از مقامات استانی در مجموعه فرهنگی رفاهی کارگران این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانهای کشوردر آئین اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از  سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان و سایر مسئولین اجرائی به دلیل میزبانی خوب و حضور پرشور   توام با انگیزه وتلاش والا ابراز داشت: ورزش یکی از مقوله هایی است که به سلامت جسم و روان افراد کمک می­کند ،لذا ترویج  ورزش در زندانها  و جامعه  وظیفه ای است همگانی ،که علاوه بر ایجاد نظم وانضباط گروهی در ایجاد  وحدت ، همدلی  و مشارکت گروهی و همچنین ویژگی هایی چون گذشت، ایثار و فداکاری که از خصایص رفتار پهلوانی و اخلاقی ورزشکاران است را بهمراه می آورد.

وی  همچنین  با اشاره به مسئولیت مهم کارکنان زندانها در ترویج ورزش به خصوص ورزشهای مفرح و همگانی ، کارکنان ورزشی را از بهترین عناصر  سازمان دانست و تصریح کرد:  هدف ورزش تقویت اراده و تهذیب نفس در جهت  غلبه بر هواهای نفسانی بوده وابزاری برای رسیدن به کمال و سعادت ابدی است.که لازمه آگاه سازی بیشتر افراد و استفاده بهینه از امکانات موجود براساس برنامه ریزی مناسب و هدفمند توسط مدیران ومسئولین فرهنگی و تربیت بدنی زندانها است.

در ادامه نیری املشی دبیر برگزاری مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین که درجهت ارتقاء ، پیشرفت و موفقیت برنامه های فرهنگی ، اصلاحی تربیتی تلاش میکنند گفت:  گیلان به بمدت پنج روز میزبان مسابقات بود وبا حضور پرشور تیم ها توانستیم جدا از رقابت ، با یکدلی و یکرنگی  به اهداف سازمانی دست یابیم.

وی بیان داشت  با حمایت همه مسئولین  و استقبال ورزشکاران می توان ضمن تقویت برنامه های ورزشی موجبات ارتقاء بیشتر ورزش در زندانها را فراهم نمود تا بتوانیم در این امر به قله های پیشرفت دست یابیم.

گفتنی است در آئین  اختتامیه این دوره از مسابقات  با اهداء جام قهرمانی و تندیس ویژه از تیم های برگزیده تجلیل بعمل آمد و  همچنین کردی از استان گلستان بعنوان فنی ترین بازیکن و سید مرتضی سادات رسول از استان البرز ارزشمندترین جام مسابقات که جام اخلاق بود را دریافت کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور