Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ۴۶ دستگاه خودروی خدماتی در آینده نزدیک توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در اختیار دهیاران استان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، اکبر طوبی در آئین تحویل خودروی خدماتی به دهیاری روستای احمدآباد از توابع بخش مرکری مشگین‌شهر اظهار داشت: از ابتدای سال 83 تا 93 به تعداد 387 دستگاه خودرو خدماتی به دهیاری‌های استان اردبیل تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحویل 11 خودروی خدماتی به دهیاری‌های استان اردبیل افزود: این تعداد دستگاه خودرو خدماتی به ارزش 18 میلیارد ریال خریداری و به دهیاری‌های مناطق مختلف این استان تحویل داده شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: به زودی 46 دستگاه خودرو خدماتی دیگر نیز توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در اختیار دهیاران استان قرار می‌گیرد.

طوبی بیان کرد: خدمت‌رسانی به روستانشینان در سه سال اخیر 111 دستگاه انواع خودرو خدماتی از جمله آتش‌نشانی، لودر، مینی لودر، بیل مکانیکی و خودری حمل زباله به ارزش 78 میلیارد ریال خریداری شده و در اختیار روستا نشینان قرار گرفته است این در حالی است که از ابتدای سال 83 تا 93 فقط 387 دستگاه خودرو خدماتی به دهیاری های استان اردبیل تحویل شده بود.

وی تصریح کرد: خودروی تحویل شده به دهیاری روستای احمد آباد به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اخذ جرایم رانندگی خریداری شده و در این هفته به منظور ایمن‌سازی جاده‌های روستایی 700 شعله انواع چراغ روشنایی و چشمک زن در روستاهای استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه