Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@19:08:46 GMT

اشتغال بکار 722 نفر متقاضی کار در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۵۹۲۱

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 700نفر از متقاضیان اشتغال در محمودآباد مشغول به کار شدند. به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، یحیی یوسف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اساس سامانه رصد یک‌هزار و 160 نفر سهمیه اشتغال شهرستان محمودآباد تا پایان سال 96 می‌باشد که تا کنون 62درصد آن به تعداد 722 نفر در فرصت‌های شغلی راه‌اندازی شده مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در اجرای برنامه ششم در کشور باید 970 هزار نفر تا پایان سال 96 ایجاد شود که دولت تمهیدات خوبی در قالب سامانه بهنیاب و طرح تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی و طرح کارورزی و بند "د" تبصره 16 اتخاذ نموده است که تحقق این مهم نیاز به همراهی و تلاش بیش از پیش همه دستگاه‌های دولتی در این حوزه است.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: در بحث کارورزی و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی سهمیه شهرستان 153 فارغ التحصیل بیکار می‌باشد که در این راستا 47 واحد صنعتی اعلام آمادگی نمودند و تا به امروز 13 نفر مشغول بکار شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ردیف تبصره 16 بند "د" از محل کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغ یک میلیارد و 75 میلیون تومان تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای 543 طرح اشتغالزایی مبلغ 915 میلیون تومان برابر با 85درصد آن اختصاص داده شده است.

این مسؤول تصریح کرد: در اجرای همین ردیف و از محل اداره بهزیستی مبلغ یک میلیارد و 135 میلیون تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای 51 طرح اشتغالزایی 880 میلیون تومان برابر 76درصد آن اختصاص یافته است.

‌یوسف‌پور یادآور شد: از محل اعتبارات بسیج سازندگی مبلغ 160 میلیون تومان در قالب اجرای 19 طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

رئیس ستاد رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان محمودآباد خاطر بیان داشت: در بحث پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش سامانه بهنیاب صنعت و معدت و تجارت به واحدهای صنعتی 28 واحد صنعتی اقدام به ثبت‌نام نمودند که 20 واحد معرفی به بانک شدند که 3 واحد صنعتی موفق به اخذ 3 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات شدند.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: در حوزه کشاورزی 99 متقاضی جهت اخذ تسهیلات بانکی اقدام به ثبت نام نمودند که 37 طرح مصوب شده و 11 متقاضی موفق به اخذ 3 میلیارد و 730 میلیون تومان تسهیلات از بانک عامل شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند (ب)، گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی