Web Analytics Made Easy - Statcounter


سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت نام برای سفرهای جدید عتبات عالیات از پنجشنبه ۳۰ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش امتداد نیوز،  سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات از روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات برای اعزام به این سفر زیارتی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزامهای بازه زمانی ۱۶ دی لغایت ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۶  از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۳۰ آذر ماه ۹۶ می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir نسبت به ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات (ثبت‌نام بدون قرعه کشی) اقدام کنند.

کسانی که برای اولین بار می‌خواهند در سامانه جامع عتبات سازمان حج و زیارت برای سفر زیارتی عتبات عالیات نام نویسی کنند، باید ابتدا در این سامانه به عنوان کاربر جدید ثبت نام کنند که بعد از این ثبت نام، ظرفیت های خالی کاروان های عتبات استان مورد نظر برای کاربر جدید قابل نمایش خواهد بود.

متقاضیان سفر به عتبات می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده و همراه داشتن اطلاعات فردی برای خود و همسفرانشان ثبت‌نام کنند.

true برچسب ها : سازمان حج و زیارت عتبات عالیات کربلا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳