Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 8000 میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری‌های سراسر کشور پیش بینی شده تا به صورت اوراق مالی منتشر کنند.

به گزارش ایسنا، سید محمد علی افشانی در نشست هم اندیشی با شهرداران و روسای شوراهای اسلامی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار  کرد: 50 درصد این اوراق را دولت و بقیه را شهرداری ها باید تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: دو میلیارد دلار در بودجه سال 97 برای ساماندهی پسماند شهری و روستایی کشور در نظر گرفته شده است .

وی از اختصاص 100 میلیون دلار در بودجه سال 97 برای ساماندهی و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کشور  خبر داد و افزود: با توجه به آسیب های فراوان گریبانگیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان ، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه‌نشینی را تهیه کنند.

وی اظهار کرد: مسئولان در ارائه خدمات نباید تفاوتی میان شهر و روستا قائل شوند و در این راستا شوراها و دهیاری ها بهترین ظرفیت برای خدمت رسانی به روستاییان هستند.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال 97 ارقام خوبی برای ساماندهی پسماند شهری و روستایی، بهبود حمل و نقل عمومی و همچنین بهبود وضعیت شهرها پیش بینی شده است که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد .

به گفته افشانی، شهرداران می توانند طرح های سرمایه گذاری مختلفی از محل صندوق توسعه ملی داشته باشند که امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است وضعیت شهرداری ها بهبود پیدا کند .

سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هماهنگی و همکاری میان شوراهای اسلامی و شهرداری ها می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را بر طرف کند.

وی همچنین اظهار کرد: زیبا سازی ورودی های شهرها باید مورد توجه شهرداران باشد زیرا این مکان‌ها معرف شهر هستند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج