Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@03:59:54 GMT

جبهه النصره عضو می‌پذیرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۶۱۷۳

جبهه النصره عضو می‌پذیرد +عکس

به گزارش جهان نيوز، گروه تروریستی جبهه النصره (تحریر الشام) که در جبهه‌های نبرد در شمال استان حماه در حال عقب‌نشینی مکرر است؛ در شمال حلب از مردم دعوت می‌کند تا به این گروه تروریستی بپیوندند!
به گزارش منابع خبری نزدیک به معارضین، چند روز قبل و به دنبال رسیدن نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت به مرزهای اداری استان ادلب، شورای فقهی گروه تروریستی وهابی النصره با صدور بیانیه‌ای گرفتن سلاح را «واجب عینی» عنوان کرد!

در بخشی از این بیانیه با اشاره به پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه و جبهه مقاومت در شمال استان حماه و رسیدن به مرزهای اداری استان ادلب آمده بود: «هیچ کس عذر شرعی برای عدم حضور در جبهه‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم همه افراد را در برمی‌گیرد. فراخوان گسترده جهاد، هر کسی که می‌تواند سلاح به دست بگیرد را در برمی‌گیرد و محدود به افراد داخل تحریر الشام نیست.»
در پس صدور این بیانیه، تبلیغات گسترده‌ای برای ترغیب افراد به حضور در جبهه‌های نبرد صورت گرفت. در این میان اخیرا عوامل پنهان النصره در شمال استان حلب (درع الفرات)، تراکت‌ها و برگه نوشته‌هایی را در تبلیغ این کار توزیع می‌کنند.

لازم به ذکر است که منطقه موسوم به درع الفرات به طور رسمی تحت نظارت و سیطره ارتش ترکیه است و در ظاهر، فعالیت و تحرکم عوامل النصره و القاعده ممنوع وانمود می‌شد. توزیع این تراکت‌ها نشان دهنده ورود النصره به این منطقه می‌باشد که قطعا بدون هماهنگی با ارتش ترکیه امکان‌پذیر نیست.

منبع:اعلام الحربی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ‌افزارها و بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیشروی به سوی «بیت حانون» در مرکز نوار غزه و تخریب و شخم‌زدن این منطقه هستند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که همزمان با حرکت این جنگ‌افزارها، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه ادامه دارد.

منطقه‌های دیگر نوار غزه نیز زیر آتش حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس اعلام منابع خبری در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک درمانگاه و دو مدرسه محل استقرار آوارگان فلسطینی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع فلسطینی از صبح امروز تاکنون بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۷ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های مختلف شهر غزه از جمله شهرک «تل الهوا» و خیابان شماره ۱۰ در جنوب شهر غزه هدف حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در ساعات گذشته منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه از جمله «بیت حانون»، «بیت لاهیا» و «جبالیا» نیز شاهد حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

کد خبر 6085916

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه