Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن بیت‌سعید، مهاجم استقلال که به تازگی از این تیم جدا شده است، پس از توافق با فولاد خوزستان از نیم فصل دوم رقابت‌ها در این تیم زیر نظر سیروس پورموسوی کار می‌کند و او را مجدداً در اهواز می‌بینیم. بیت‌سعید پیش از این در فولاد نوین خوزستان حضور داشت و توسط عبدالله ویسی به استقلال خوزستان رفت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت‌سعید در استقلال خوزستان زوج موفقی در کنار رحیم زهیوی تشکیل داده بود که از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل پانزدهم بوده و عملکرد درخشانی کنار یکدیگر داشتند. این ترکیب موفق فصل شانزدهم زیر نظر پورموسوی به کار خود ادامه داد ولی مشکلات مالی و جدایی ویسی و چند بازیکن از تیم مانع از تکرار نتایج خوب گذشته شد.

در این میان زهیوی در نیمه فصل از اهواز رفت و راه قطر را در پیش گرفت تا یک نیم فصل خارج از ایران و در حاشیه خلیج فارس به فوتبال خود ادامه دهد ولی کار بو با الشحانیه خیلی زود به پایان رسید و در پایان فصل زهیوی به اهواز بازگشت و اینبار راهی فولاد شد.

بیت‌سعید که تا پایان فصل شانزدهم در استقلال خوزستان مانده بود، فصل هفدهم رویای پیراهن شماره هفت استقلال تهران او را به این تیم کشاند ولی یک نیم فصل ناکامی برای دیپورت شدن او کافی بود تا او هم مثل رهیوی به اهواز برود و پیراهن قرمز فولاد و کار زیر نظر پورموسوی را انتخاب کند.

این دو بازیکن در نیم فصل دوم لیگ هفدهم قرار است بعد از یک سال بار دیگر کنار هم بازی کنند و هواداران این تیم منتظرند تا تکرار درخشش بازی‌های فصل پانزدهم را از این دو ببینند.

بیت‌سعید و زهیوی هیچ کدام در نیم فصل نخست در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و شاید بازی دوباره کنار هم باعث شود هر دو به روزهای اوج برگردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان