Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛حمید رمضانی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی گفت : به علت کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال جاری برای تامین علوفه دامداران 30 الی 40 تن نهاده دامی خریداری شده که همزمان با 22 بهمن در استان بین دامداران توزیع خواهد شد.

وی به استقرار نظام نامه دامپزشکی در یکی از کارخانجات خوراک دام استان اشاره کرد و گفت : برای اینکه خراسان شمالی حرفی برای گفتن داشته باشد باید تولیدکنندگان را وارد تجارت جهانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی اظهار کرد : خراسان شمالی بزودی در ردیف صادرکنندگان خوراک دام قرار می گیرد و خوراک دام را به دیگر کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان صادر می کند.

وی تصریح کرد : اصلاحاتی در کشتارگاه دام شهرستان شیروان و مانه و سملقان انجام شده است تا بتوانیم کمیته ساماندهی را در کشتارگاه ها به اهداف مورد نظر خود برسانیم.

وی افزود: تا پایان سال جاری کشتار در این دو کشتارگاه روی خط هوایی انجام می شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به اجرای طرح پایش بروسلوز در دام سنگین فراهم شدن شرایط کاری ، منابع مالی و اعتبار در استان است ، گفت : در مرحله نخست برای اجرای طرح 19 میلیارد ریال پیش بینی شد که از این رقم سه میلیارد و 800 میلیون ریال در مرحله اول مصوب و در دام سبک اجرایی شد.

وی تصریح کرد : این موضوع امسال نیز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی خراسان شمالی مطرح و مصوب شد و بخشی از آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرایی شده است.

وی گفت : 16 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای اجرای طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد.

انتهای پیام/آ

خراسان شمالی بزودی در ردیف صادرکنندگان خوراک دام قرار می گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ کسب جایزه ملی در جشنواره شعر دفاع مقدس و کنشگری به هنگام در رویداد‌ها و بزنگاه‌های مختلف از دلایل انتخاب این شاعر انقلابی به عنوان چهره هنر سال عنوان شد.
آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب در خراسان شمالی امروز در مجتمع ایثار بجنورد برگزار و مرضیه براتی (شاعر) به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان شمالی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت