Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهور در اجلاس حقوق شهروندی گفت: از وزرا، معاونان و مسئولان می خواهم به مردم گزارش دهند که در طول یکسال گذشته چه اقداماتی برای اجرای حقوق شهروندی را انجام داده اند.

وی اضافه کرد: وزرا اعلام کنند چه برنامه هایی برای اجرای حقوق شهروندی برای سال پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: امروز که سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی است، روز بسیار مبارکی است. ما علاقمند بودیم که همه وزرا، معاونان و مسئولان امروز بتوانند گزارشی از اجرای منشور حقوق شهروندی ارائه کنند که بخاطر محدودیت زمان، فقط تعداد معدودی از وزرا و معاونان می توانند گزارش خود را ارائه کنند، اما از وزرا و معاونان و مسئولان می خواهم گزارش عملکرد خود و برنامه سال پیش رو درباره تحقق حقوق شهروندی را به مردم ارائه کنند.

دکتر روحانی در ادامه گفت: اخلاق، اینده جوانان و حراست از نوجوانان برای ما مهم است و فکر کردن به آینده آنها حق ملی است. نمی توان یک ملت را از آب خوردن محروم کنیم چون یک نفر تخلف می کند.

خبر تکمیل می شود ...

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است