Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آسیب‌های فضای مجازی و اشتعال را از دغدغه‌های اصلی شبکه اشراق خواند و گفت: حفظ بنیان خانواده در اولویت برنامه‌های تولیدی زنجان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان در نشست پرسمان پیشرفت میزبان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این نشست با اشاره به روحیه مطالبه‌گری دانشجویان، تقویت این روحیه را یکی از راه‌های حل مشکلات استان عنوان کرد و افزود: این کار تشکل‌های دانشجویی استان قابل تقدیر است چرا که ایجاد و حفظ مطالبه‌گری در بین جوانان یکی از مهمترین راهکارهای حل مشکلات و معضلات کشور است.

وی با بیان اینکه در آخرین نظرسنجی، شبکه استانی اشراق در بین 80 درصد از مردم استان بیننده دارد  گفت: این به معنی اعتماد مردم به شبکه استانی است هر چند امروز با توجه به تکثر رسانه‌ها ، جذب و حفظ سلایق مختلف دشوار بوده و می‌بایست به علایق همه اقشار به‌ویژه جوانان در تولید برنامه‌ها توجه بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای امیدافزایی در جامعه گفت : استراتژی رسانه ملی و استانی، در این راستا برنامه‌ریزی شده است لیکن این به معنای عدم نقد برخی کاستی‌ها نبوده و نقد منصافه از کمبودها برای حل مشکلات مردم ضروری است.

وی افزود: فضا و ظرفیت برای کار و تولید برنامه با موضوع مطالبه‌گری مشروع و قانونمند در شبکه استانی وجود دارد که می‌توان با مشارکت شما دانشجویان این  قبیل برنامه‌ها را تولید و پخش شود.

صفری با بیان اینکه کار رسانه‌ای امروز یک کار علمی وحرفه‌ای است افزود: پرداخت به موضوعات مبتلابه استان از قبیل محتوای آسیب‌های فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، گزارش‌های مطالبه‌گر در حوزه حقوق شهروندی، پیگیری مشکلات و معضلات پیش روی توسعه استان، وضعیت اشتغال جوانان، مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و صنعتی و خیلی از موضوعات دیگر جزء دغدغه‌های اصلی رسانه استانی بوده و تولید برنامه‌های مختلف در حوزه‌های صدا ، سیما و خبر موید این ادعاست.

وی  با بیان اینکه کار فرهنگی همیشه مظلوم بوده است گفت : این شبکه در رابطه با تولید برنامه‌هایی با محتوای فرهنگ ایثار و شهادت جزء مراکز فعال در کشور است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان توجه به بنیان خانواده و حفظ آن را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست که صدا و سیمای مرکز زنجان در اولویت‌های تولید و پخش برنامه ها ی خود قرار داده است و بر مشارکت بیشتر دانشجویان در زمینه تولید محتوای فرهنگی تاکید کرد.

وی مهمترین تهدید حال حاضر کشور را  در حوزه  فضای مجازی عنوان کرد وافزود: در هیچ نقطه دنیا این فضا به اندازه کشورمان  بی‌حد و مرز و بدون نظارت نیست که این خود عامل ایجاد خیلی از مشکلات وآسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

در ادامه این نشست برخی از دانشجویان انتقادات، پیشنهادات، مطالبات و درخواست‌های خود را در فضایی صمیمی و بی‌تعارف با مدیرکل صدا و سیمای استان درمیان گذاشتند .

ساخت برنامه‌هایی انتقادی و کرسی‌های آزاد اندیشی، افزایش برنامه‌های حوزه خانواده والگوسازی برای نسل جوان، معرفی کالاهای ایرانی، تولید برنامه‌هایی با محتوای آسیب‌های فضای مجازی  و معرفی طرح‌ها وایده‌های جوانان برای رسیدن به مرحله تولید از مهمترین مطالبات دانشجویان از شبکه استانی زنجان بود.

در پایان این نشست صمیمانه کتاب تأثیرات رسانه‌ها بر گستره عمومی جامعه از طرف مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان به دانشجویان اهدا شد.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی و رمضانی مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با عوامل برنامه‌های ویژه رمضان در طبس

آینه دار در ادامه سفر خود با امام جمعه، تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و فرماندار این شهرستان نیز دیدار و در خصوص راهکار‌ها و هم افزایی بیشتر برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان گفتگو کرد. 

 

????در این دیدار‌ها ضمن تشکر ویژه از شبکه خاوران ابراز امیدواری شد این همکاری‌ها در طول سال تداوم داشته باشد تا بتوان شهر طبس را به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور بتوان بهتر معرفی کرد. 

در این دیدار‌ها مقرر شد در اولین اقدام در مناسبت‌های مذهبی استودیوی تولید وپخش زنده برنامه در آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) فعال شود. 

همچنین با توجه به بعد مسافت از مرکز استان و صدا وسیما از مجموعه آستان مبارک مقرر شد از نیرو‌ها و ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای در بخش‌های تولید وفنی بهره برداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • نظربازی و چشم چرانی بنیان خانواده را به باد می‌دهد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • دیدار نوروزی و رمضانی مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با عوامل برنامه‌های ویژه رمضان در طبس