Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:15:17 GMT

صندلی چرخدار شبیه موتور سیکلت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۶۷۴۸

صندلی چرخدار شبیه موتور سیکلت

به‌تازگی صندلی چرخداری ساخته شده که نشستن روی آن شبیه موتورسواری است. این صندلی دارای یک اپلیکیشن است و کاربر می‌تواند آن را به سمت خود بخواند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، بیشتر ویلچرها، حتی نمونه‌های بسیار پیشرفته، صندلی‌هایی معمولی دارند و در حقیقت یک مبلمان چرخدار به حساب می‌آیند. این امر مشکلاتی را به وجود می‌آورد زیرا ممکن است خارج شدن فرد از رختخواب، نشستن روی صندلی مشکل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موارد شرکت «Tmsuk» صندلی چرخدار «Rodem» را ساخته است. نشستن روی این صندلی چرخدار رباتیک شبیه موتورسواری است. زیرا نه تنها سوار آن شدن راحت‌تر است بلکه ارتفاعش نیز مناسب است.

کاربر هنگام استفاده از آن راحت‌تر می‌تواند فعالیت‌هایی مانند مسواک زدن، خوردن صبحانه یا حتی گفت‌وگویی رو در رو را انجام دهد.

این صندلی چرخدار به وسیله یک اپلیکیشن موبایل قابل کنترل است بنابراین کاربر می‌تواند به سادگی آن را نزد خود بخواند یا در شب مسیر آن را تعیین کند. گجت مذکور می‌تواند با حداکثرسرعت ۳/۷ مایل برساعت مسافت ۹/۳ مایل را طی کند. البته مدت زمان دوام هر شارژ هشت ساعت است.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند

اعتماد نوشت: اینستاگرام از همان آغاز راه‌اندازی‌اش در سال ۲۰۱۰ برای همه مردم در هرجای جهان شبکه اجتماعی جذابی بود، اما جذابیت ویژه‌اش را در ایران مدیون یک چیز بود: فیس‌بوک که یکی از بزرگ‌ترین فضا‌های اجتماع مجازی ایرانیان بود، فیلتر بود و مسدودنبودن اینستاگرام خیلی زود کاربران ایرانی را از فیس‌بوک بیرون کشید.

البته اینستاگرام هم سال‌ها بعد فیلتر شد، اما وقتی که دیگر قاعده بازی عوض شده بود. اینستاگرام آنقدر در زیست روزمره مردم ایران جا گرفته بود که با فیلترشدنش هم کسی جایی نرفت؛ ماندند و پس گرفتند.

گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.

یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • داداش کلاه یادت نره 
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند