Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بافت در جلسه امربه معروف شهرستان مطرح کرد:از استاندار محترم میخواهیم تا نمونه طرحهای اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج را در بافت بیاورند امروز اوضاع بیکاری و نبود اشتغال با حضور قشر بالای تحصیل کرده های جوان بافتی زیاد است این همه قلعه گنج را مثال نزنند باید تمام جاهایی که مشکل دارند همچون قلعه گنج در بحث اقتصادی قوی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بافت با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ دو فریضه الهی در جامعه با گسترش معروفات به میزبانی دانشگاه آزاد واحد شهرستان با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ اکبر کردی دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ضمن اشاره به اینکه در آیات و روایات به این مهم تاکید زیادی شده است، خاطر نشان کردند:در سوره آل عمران آیه ۱۰ خداوند به عامران به معروف و ناهیان از منکر فرمودند: شما بهترین امتی هستید که به سوی انسانها آفریده شده اید و امربه معروف و نهی از منکر می کنید، باید گفت خداوند اولین عامر به معروف و ناهی از منکر است که مردم را به عمل صالح و رستگاری دعوت کرده و از بدیها بازداشته است.

وی در خصوص مشکل بی حجابی خوابگاه مشترک دانشگاههای ملی، آزاد و پیام نور در استفاده از خوابگاههای محیط دانشگاه آزاد واحد شهرستان ابراز داشت: متاسفانه بابی اخلاقی برخی دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد در رعایت نکردن پوشش حجاب برخی موارد پیش آمد که با همکاری مدیران دانشگاهها این مشکلات حل شد و باید دانشجویان مطابق عرف شهر و دانشگاهها رعایت حجاب نمایند که عده  قلیلی بودند.

در ادامه حجت الاسلام مهدیزاده امام جمعه بافت ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی شهرستان ابراز داشت: از استاندار محترم میخواهیم تا نمونه طرحهای اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج را در بافت بیاورند امروز اوضاع بیکاری و نبود اشتغال با حضور قشر بالای تحصیل کرده های جوان بافتی زیاد است این همه قلعه گنج را مثال نزنند باید تمام جاهایی که مشکل دارند همچون قلعه گنج در بحث اقتصادی قوی شوند.

وی از خبرهای شنیده شده در خصوص اینکه عده ای برنامه ریزی کرده اند تا ورزشکاران خانم شهرستان بافت رابه عنوان نمونه در استان راه انداز کمپین حضور خانمها در ورزشگاهها معرفی کنند، مطرح کرد: اولا در شهرستان بافت ورزشگاهی وجود ندارد یک زمین چمن تربیت بدنی است که سالهای طولانی بخاطر چمن نامناسب بی استفاده است و چندین سالن ورزشی مناسب ورزشی سر بسته است که مخصوص خانمها و آقایان است، این عده برنامه ریز در خصوص مردم ولایی و شریف شهرستان بافت و جوانان انقلابی آن چه فکر کرده اند؟ فرزندان بافتی را چه دیده اند؟ زنان و دختران بافتی و خانواده آنها را چگونه فرض میکنند؟

امام جمعه بافت افزود: مسوولین امر ورزش شهرستان به مقامات بالاتر و استان و امور ورزش بگویند بافت را اینگونه نبینند؟ معترضیم به دیدگاه عده خاصی که مردم بافت را میخواهند بازیچه قرار دهند، اگر قرار به کمپین باشد ما میتوانیم همین فردا بزرگترین کمپینهارا باحضور خانواده شهدا و بسیجیان و مردم شهرستان ایجاد کنیم، هیچ کدام از مسوولین ما بی تفاوت نیستند، ما خانواده شهید داریم اینجا شهری انقلابی است و این اندیشه پلد آنها را محکوم می کنیم و کوتاه نمی آییم، باید ورزشکاران خواهر ما از کمبود فضای ورزشی در شهر گله کنندو مهمتر اینکه مردم و مسوولین باید خواستار ورزشگاه برای شهرستان باشند که جوانان ما فوتبالشان را به کشور معرفی نمایند.

وی در ادامه ابراز داشت: از فرماندار شهرستان که از خانواده شهداست خواهش داریم در خصوص این مهم کوتاه نیاییند چرا که مسدله حفظ اسلام و دین است، اینجاکه ورزشگاه نیست جایی که هم هست در تلویزیون و ورزشگاهها دیدم بخاطر جو ورزشگاه فحشهای رکیک و حتی ناموسی داده میشود جایگاه زن در این مکان نیست چه کارهایی که در اثر این اختلال انجام نمیشود، حرمت زن بالاست و عده ای می خواهخند این حرمت رابشکنند، ما مخالف حضور زنان و میادین ورزشی نیستیم بلکه دفاع هم میکنیم اما خانمها در ورزشگاه و سالنها اختصاصی خودشان و آقایان هم همچنین، اینطور حرمتها حفظ می شودف فردا هم احتمالا کمپین حضور مردها در ورزشهای خاص خانمها را میخواهند، باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم، تا ارزشهای انقلاب و نظام حفظ شود.

در ادامه حمزه جواران فرماندار بافت ضمن دفاع از صحبتهای امام جمعه گفت: با امام جمعه شهر در این خصوص موافقم و باید طبق قانون و مقررات عمل شود و باخاطیان برخورد شود، بافت یک پیشینه مذهبی تاریخی دارد، ما اجازه ولنگاری و بی بند و باری در شهرستان را نمیدهیم و این وظیفه شرعی و قانونی ماست، صددرصد در نظام کسی چنین اجازه ای به خاطیان نمیدهد.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو