Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: اینستاگرام پس از 26 سال مادر و دختری را در گیلان به یکدیگر رساند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مینا که درسال ۱۳۷۰ که شش سال داشت توسط افراد ناشناس ربوده شد و کسی از او خبری نداشت. پلیس Police آگاهی تحقیقات خود را برای یافتن ردی از او آغاز کرد اما هیچ فایده ای نداشت و با وجود مظنون گیری و فرضیه ای مبنی بر قتل دختر بچه پس از 26 سال همه دیدند او زنده است و در شیراز زندگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها مادر مینا کار کردن با گوشی هوشمند را یاد گرفت و عکس هایی را در اینستاگرام Instagram قرار داد. مینا تماس گرفت بعد از ۲۶ سال مینا که از آن روزها هیچ چیز را به یاد نداشت فقط میدانست در شیراز رها شده فقط میدانست اهل گیلان است و بهزیستی شیراز از او نگهداری میکند  و پس از مدتی توسط یک خانواده نگهداری میشود تحصیل میکند و آنگاه ازدواج و حال خود مادر دو فرزند است. 
در طول این دوران مینا همیشه در فضای مجازی به دنبال گمشده ای می گشت که خود نمی دانست چیست وقتی عکس کودکی خود را میبیند تماس میگیرد او صدای مادری را می شنید که هیچگاه فراموش نکرده بود. ارتباط برقرار میشود کار به آزمایش دی ان ای میرسد و  مینا اطمینان حاصل میکند که به خانواده اش رسیده است. قرار شده مینا پس از ۲۶ سال به زادگاه خود در طارمسر بازگردد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی