Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:45:04 GMT

هشدار حماس در مورد سفر معاون ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۶۸۰۳

هشدار حماس در مورد سفر معاون ترامپ

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به سفر مایک پنس، معاون اول ترامپ به بیت المقدس هشدار داد: «آن‌ها می‌خواهند واقعیت‌های جدیدی را به این شهر مقدس و فلسطینی تحمیل کنند.»

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به سفر مایک پنس، معاون اول ترامپ به بیت المقدس هشدار داد: «آن‌ها می‌خواهند واقعیت‌های جدیدی را به این شهر مقدس و فلسطینی تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حسام بدران، عضو هیات سیاسی حماس در این مورد اظهار داشت: «پنس قصد دارد در این سفر از دیوار ندبه بازدید و پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس واقعیت جدیدی را به این شهر تحمیل کند.»

او در ادامه خواستار واکنش فراگیر و عمومی ملت فلسطین به این سفر شد: «از دولت و ملت – به ویژه ساکنان کرانه باختری و شهر بیت المقدس – فلسطین می‌خواهیم با سازماندهی تظاهرات در سراسر قدس و مقاومت در برابر نظامیان اسرائیل با این سفر مخالفت کنند.»

لازم به ذکر است که چهره‌های برجسته فلسطینی در اعتراض به دستور غیرقانونی ترامپ، حاضر به دیدار با پنس نشده‌اند. در میان ‌آن‌ها می‌توان محمود عباس (رئیس دولت خودگردان) و پدر تواضروس دوم (پاپ کلیسای مسیحیان ارتدوکس) و حتی شیخ احمد طیب (رئیس دانشگاه الازهر) را نام برد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

حماس اعلام کرد: این جنبش بر برخورد کاملاً مثبت و مسئولانه، توجه و مصمم‌بودن خود برای دستیابی به توافقی که پاسخگوی خواسته‌های ملت ما باشد، تجاوز را به طور کامل پایان ببخشد و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی و همچنین مبادله اسرا را محقق کند تاکید می‌نماید.

گفتنی است این دور از گفت‌وگوها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و همچنین مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در قاهره ۲ روز به طول انجامید.

کد خبر 6097600

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد