Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@00:36:09 GMT

رسانه تجارت نوین: نگاهی متفاوت به بازاریابی دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۷۰۲۳

 

 در جهان بازاریابی نیز همین موضوع کم کم خودش را نشان می‌دهد. روش‌های  بازاریابی سنتی دیگر کارایی خود را از دست داده‌اند و تاثیر گذشته را ندارند. دیگر تبلیغ در روزنامه مثل سابق برای شما بازخورد چندانی نخواهد داشت. در مقابل، رسانه‌های دیجیتال روز به روز تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان و تصمیم‌های آنها می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موقعیت جدید، یک نیاز اساسی و مهم را در بازار ایجاد کرده است: شرکت‌های بازاریابی دیجیتال. شرکت هایی که به کسب و کارها کمک می‌کنند وارد فضای دیجیتال شوند و حضوری پر رنگ را در رسانه‌های دیجیتال تجربه کنند. البته، همه این شرکت‌ها لزوماً خوب نیستند و باید قبل از انتخاب میان آنها، هر کدام را به دقت بررسی کنید تا ببینید چه تجربه‌هایی را در کارنامه خود ثبت کردند، چقدر دانش و خلاقیت در بازاریابی از خود نشان داده‌اند و در نهایت تا چه حد موفق بوده‌اند.

اما من در این مقاله قصد ندارم به بررسی تک تک این شرکت‌ها بپردازم. بلکه می‌خواهم فقط یکی از این شرکت‌ها که خدمات گسترده‌ای در زمینه بازاریابی دیجیتال را در اختیار مشتری قرار می‌دهد به شما معرفی کنم، شرکتی که خودم هم در آن فعالیت می‌کنم: رسانه تجارت نوین.

من نه تنها فعالیت‌های خود شرکت و زیر مجموعه‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهم، بلکه درباره موتور محرک، باورها و اندیشه‌های این مجموعه نیز به طور کامل صحبت خواهم کرد. به این ترتیب شما می‌توانید یک شناخت خوب نسبت به این مجموعه، سابقه، خدمات و توانایی های آن پیدا کنید و مهم‌تر از آن،  با رسالت این مجموعه آشنا و شاید حتی همراه شوید. یک همراهی که به عنوان نویسنده مقاله، از صمیم قلب آرزوی آن را دارم.

شرکت رسانه تجارت نوین از چه زمانی و چگونه کار خود را آغاز کرد?

حدود سال 1380 بود که ایده تاسیس یک وب‌سایت اینترنتی به ذهن مدیران شرکت رسانه تجارت نوین خطور کرد. این وب‌سایت قرار بود به کاربران امکان خرید هدیه و ارسال آن را به صورت کاملاً آنلاین به مخاطبان بدهد (ایده‌ای که امروزه نمونه های موفق بسیاری دارد.) هم زمان با تاسیس این وب سایت، شرکت رسانه تجارت نوین نیز به صورت رسمی ثبت شد. اما متاسفانه یا خوشبختانه، آن‌زمان برای موفق شدن چنین ایده‌ای، هنوز کمی زود بود. چرا که اینترنت در ایران یک پدیده نوظهور به حساب می‌آمد و کاربران هنوز اعتماد کافی برای خرید به صورت آنلاین نداشتند.

هر چند این ایده در آن زمان نتوانست موفق خوبی کسب کند، اما تیم سه نفره نوین به گسترش فعالیت های خود در اینترنت ادامه داد. چرا که به خوبی از اهمیّت و توانایی اینترنت برای بهبود زندگی مردم ایران آگاه بود. چشم‌اندازی که امروز با وجود سرویس های اینترنتی موفق بسیار، برای همه ما واضح شده است.

از آن زمان تا کنون، نوین در راه اندازی پروژه های بسیاری دست داشته است. یکی از اولین سایت‌های مرتبط با گیمینگ، اولین پروژه تبلیغات کلیکی کشور و یکی از اولین نمونه‌های سیستم همکاری در فروش را می‌توان تعدادی از این پروژه ها دانست. به علاوه، این تیم، ساخت چندین اپلیکیشن اندرویدی موفق را نیز در کارنامه خود دارد. درست است که تمام این پروژه‌ها توانستند با موفقیت خوبی در زمان خودشان روبرو شوند. اما هیچ کدام چیزی نبودند که نوین به دنبال آن بود. ما  می‌خواستیم نقشی موثرتر در گسترش فرهنگ استفاده از رسانه های دیجیتال داشته باشیم.

در حقیقت، هدف ما آن بود که رسانه‌ای باشیم به سوی یک تجارت نوین.

و مسیر نوین به سمت بازاریابی دیجیتال سوق پیدا کرد

از روزهای اول شرکت رسانه تجارت نوین، زمان بسیاری می‌گذرد. در این مدت، کارهای بسیار انجام شده است و تیم دو نفره ابتدایی این شرکت، امروز با بیش از 30 کارمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مسیر و هدف این شرکت نیز به مرور زمان برای مدیران و اعضای تیم واضح تر شده است: مهمتر از هر چیز دیگر، رسانه تجارت نوین به دنبال ایجاد تغییر در نگاه ایرانی ها به تکنولوژی و فرهنگ استفاده از آن است. و در این مسیر، مهمترین و سازنده ترین قشر، بدون شک کسب و کارهای اینترنتی هستند. آنها هستند که بیش از هر کس دیگر، کیفیت اینترنت ایران را مشخص می‌کنند.

و دقیقاً همین طرز نگرش بوده است که هویت امروز نوین را ساخته است: یک آژانس بازاریابی دیجیتال که با ارائه خدمات و راهکارهای گوناگون بازاریابی و تبلیغات در کنار آموزش اصول درست، به حضور پر رنگ تر کسب و کارها در اینترنت کمک می‌کند. با این امید که بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، شاهد فضای بهتری در اینترنت فارسی باشیم. فضایی که پیرامون محتوای مفید، کیفیت، صمیمیت و آموزش می‌چرخد.

زیر مجموعه های شرکت رسانه تجارت نوین

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، شرکت رسانه تجارت نوین شامل زیر مجموعه‌های مختلفی است. بخش هایی که هر یک، خدمات منحصر بفردی را در زمینه بازاریابی دیجیتال به کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهند. در ادامه به معرفی هر یک از این بخش‌ها خواهیم پرداخت و کمی در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

ملی پیامک: یک سامانه پیامکی با باوری متفاوت

 melipayamak اولین قدم جدی ما برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها بود. همانطور که احتمالاً متوجه شده باشید، کارکرد اصلی ملی‌پیامک، مدیریت پیامک های انبوه برای کسب و کارهاست. یعنی به آنها اجازه می‌دهد در تعداد بالا پیامک بفرستند و دریافت کنند.

به کمک پنل اس ام اس ملی پیامک، شما می‌توانید به راحتی پیامک های خود را به صورت انبوه  مدیریت کنید. خطوط اختصاصی خود را روی تمام اپراتورهای پیامکی داشته باشید. اگر می‌خواهید به بلک لیست، یعنی کسانی که تبلیغات پیامکی را مسدود کرده باشند پیامک بفرستید، خط تبلیغاتی خود را به خط خدماتی تبدیل کنید. یا حتی به کمک یکی از سیستم های پیشرفته ما، با شماره های موبایل معمولی به شماره های لیست سیاه مخابرات ارسال کنید. علاوه بر این‌ها، شما به امکانات بسیار گسترده‌ای هم برای مدیریت پیامک های تبلیغاتی دسترسی خواهید داشت.

اما چه چیزی این سامانه را از دیگر سامانه های پیامک متفاوت می‌کند? از نظر ما، اصلی ترین تفاوت ملی پیامک با سایر سامانه‌های پیامکی، فرهنگ پشت آن است. فرهنگی که بر اساس استانداردهای جهانی شکل گرفته است و مشتریان این سامانه را دعوت می‌کند تا از پیامک، فقط به عنوان یک ابزار تبلیغات انبوه استفاده نکنند و آن را به یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمندتر تبدیل کنند.

ملی پیامک باور دارد که پیامک با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند یک پل ارتباطی فوق العاده میان  کسب و کارها و مشتریان آنها باشد. اما این فقط در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که کسب و کارها، حاضر به قبول فرهنگ جدیدی در استفاده از این ابزار باشند و صرفاً از آن، برای تبلیغات پیامکی بدون اجازه استفاده نکنند. به همین دلیل است که بخشی از هزینه و انرژی خود را صرف فرهنگ سازی درست در این زمینه می‌کند.

آدرس وب سایت ملی پیامک: http://www.melipayamak.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

پرتال: یک سایت ساز و فروشگاه ساز پیشرفته در سطح جهانی

Portal دومین پروژه رسانه تجارت نوین بعد از ملی‌پیامک بود و البته یکی از بلندپروازانه و پیچیده‌ترین پروژه‌های این شرکت هم محسوب می‌شود. جرقه ساخت این سامانه سایت ساز، برای اولین بار با مشاهده نمونه های جهانی و احساس نیاز برای یک راهکار ساده و سریع ایرانی برای طراحی سایت زده شد و از آن زمان تاکنون، مسیر بسیاری طی شده است.

البته، تا به امروز، سایت سازها و فروشگاه سازهای بسیاری وارد بازار اینترنت ایران شده‌اند. اما به جرات می‌توانم ادعا کنم که هیچ کدام از آنها رقیبی جدی برای پرتال محسوب نمی‌شوند. چرا که اکثر آنها یا بر پایه سایت ساز های آماده خارجی ساخته شده‌اند و صرفاً یک نمونه ترجمه شده و بی کیفیت محسوب می‌شوند، یا دچار ضعف و اشکالات اساسی هستند. هیچ یک از این دو در مورد پرتال صادق نیست.

سایت ساز پرتال یک سیستم فوق العاده کامل و جامع است که در نتیجه 4 سال تلاش تیم برنامه نویسی رسانه تجارت نوین به جایگاه امروز خود رسیده است. ساختار قدرتمند، پیروی از استانداردهای روز دنیا و امکانات گسترده این سایت ساز شاید حتی در بین نمونه های جهانی هم مشابه های زیادی نداشته باشد.

با سایت ساز پرتال می‌توان یک سایت کاملاً پویا ساخت. سایتی که امکانات آن فقط محدود به ساخت و ویرایش صفحات نمی‌شود، بلکه به کاربر اجازه می‌دهد همچون سیستم‌های مدیریت محتوای مطرح دنیا ( مهمتر از همه وردپرس) محتوای سایت خود را مدیریت کند و یک بازاریابی محتوایی تمام عیار داشته باشد. در ضمن، نباید فراموش کرد که پرتال امکان ساخت فروشگاه را نیز به کاربر می‌دهد.

در نهایت فکر می‌کنم ذکر این دو نکته نیز حائز اهمیّت باشد که پرتال هم دارای قالب های متنوع، زیبا و کاربرپسند است، هم از نظر استانداردهای سئو، در سطح بالایی قرار دارد.

امید ما این است که به کمک پرتال، بتوانیم دریچه ای ارزان قیمت، سریع و با کیفیت را برای ورود کسب و کارهای ایرانی به بازار پر رونق اینترنت کشور فراهم کنیم.

آدرس وب سایت پرتال: http://www.portal.ir/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدوگرام: یک بازاریابی تمام جانبه در شبکه های اجتماعی

Didogram یک سرویس تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. اولین قدم سامانه دیدوگرام، ارائه سرویس تبلیغات کلیکی تلگرام بود. اما خیلی زود قدم‌های بعدی خود را برداشت، گسترش پیدا کرد و اقدام به ارائه خدماتی گوناگون در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام کرد.  

آنچه که به این سامانه هویتی متفاوت نسبت به سایر سامانه‌های مشابه می‌دهد، کمال‌گرایی تیم سازنده آن است؛ اینکه به دنبال ارائه سرویس‌هایی با کیفیت و رضایت‌بخش هستند و همواره در تلاشند تا بازدهی کسب‌وکارها از شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهند.

همین روحیه باعث پیشرفت بسیار سریع خدمات این شرکت شده است. تبلیغات کلیکی تلگرام این مجموعه مطمئناً دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین سرویس از نظر شمارش کلیک درست است. همین موضوع در مورد ربات ساز تلگرام هم صادق است. ربات سازی که امکاناتی نظیر تولید محتوا و فروشگاه ساز را در خود جای داده است و واقعاً امکانات مشابه آن را نمی‌توان در هیچ یک از نمونه‌های ایرانی دید.

یکی دیگر از خدمات جالب این مجموعه، ربات اینستاگرام است. رباتی که هدف آن افزایش فالوورهای شما از طریق تعامل (لایک، فالو و کامنت) با کاربران است. رباتی که من به شخصه شاهد زمان و زحمتی که پای توسعه آن رفته بوده‌ام و می‌دانم که چقدر از نظر کارکرد بهینه شده است و امکانات پیشرفته‌تری نسبت به تمام ربات های ایرانی و خارجی اینستاگرام دارد.

در نهیات اگر بخواهم ساده و صریح بگویم، رسانه تجارت نوین، شبکه‌های اجتماعی را یک عامل مهم در نزدیکی و ایجاد تعامل هر چه بیشتر کسب‌وکارها با مشتریان می‌داند و به ارائه سرویس‌هایی با کیفیت در این زمینه بسیار متعهد است.

آدرس وب سایت دیدوگرام: http://www.didogram.com/

آژانس بازاریابی نوین: از آموزش تا خدمات بازاریابی اینترنتی

مسیری که شرکت رسانه تجارت نوین در این چند سال طی کرده است، در نهایت به خلق Novin منجر شده است. یک آژانس بازاریابی اینترنتی که علاوه بر تمام خدماتی که در بالا گفتیم خدمات منحصر بفرد خود (مشاوره بازاریابی، تبلیغات گوگل، سئو، تولید محتوا و ...)  را نیز به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

البته هدف نوین فقط ارائه خدمات نیست. بلکه مهم تر از آن،  آموزش درست و جامع در زمینه بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها است. در واقع، محوریت اصلی فعالیت این مجموعه آموزش و فرهنگ سازی است و مصمم است تا تمام نیروی خود را در راستای افزایش آگاهی کسب و کارهای ایرانی برای رسیدن به استانداردهای جهانی را به کار مگیرد.

دقیقاً با همین هدف آموزش اصول درست بازاریابی بوده است که وبلاگ نوین خلق شده است. یک وبلاگ آموزشی که می‌خواهد چیزی بیشتر از یک ابزار برای  مجاب کردن مخاطبان به خرید از ما باشد. همانطور که قبلاً هم گفته شده، ما در این وبلاگ مقالات زیادی را در زمینه بازاریابی منتشر می‌کنیم. مقالاتی که خود ما همیشه آرزوی خواندنشان را داشته‌ایم. اما هیچوقت بحث آنها در محافل اینترنتی ایران باز نشده بوده است.

آدرس وب سایت آژانس بازاریابی نوین: www.novin.com

 

 

 

نوین ویپ: راه‌اندازی و توسعه سیستم تلفن گویا

Novinvoip سرویسی است که به شما اجازه می‌دهد خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. چگونه? با استفاده از راه‌اندازی و شخصی سازی تلفن گویا یا ویپ. یعنی مشتری به محض تماس با شما، به گوینده‌ای اتوماتیک متصل می‌شود که بخش‌های مختلف را به همراه شماره های داخلی به او معرفی می‌کند تا بخش مربوطه را پیدا کند و در صورتی که تمام تلفن های این بخش مشغول باشد، او را در صف انتظار نگه خواهد داشت تا از دست نرود. همان سیستمی که امروزه اکثر شرکت های خوب ایرانی از آن استفاده می‌کنند.

استفاده از سیستم ویپ می‌تواند نقشی کلیدی در خدمت‌رسانی بهتر شرکت شما داشته باشد. به خصوص اگر این سیستم را به یک نرم افزار سی آر ام یا همان مدیریت ارتباط با مشتری متصل کنید. نگران نباشید... من در این مورد هم توضیح خواهم داد. نرم افزار CRM به شما اجازه می‌دهد اطلاعات مشتریان خود را در سیستم ذخیره کنید و زمانی که یک مشتری تماس گرفت، بلافاصله اطلاعات او برای اپراتور نمایان شود. این یعنی قبل از پاسخ دادن تلفن، اپراتور شما اسم مشتری و تعامل های قبلی او با شرکت را می‌خواند و در نتیجه یک سرویس بهتر و صمیمی تر را می‌تواند به او ارائه دهد.

البته فعالیت نوین ویپ، فقط محدود به نصب سیستم ویپ برای شما نمی‌شود. بلکه چیزی که این این مجموعه را متفاوت می‌کند، ارائه خدمات شخصی سازی برای سیستم های ویپ است. یعنی بسته به نیاز و روش کار شرکت‌ها، اقدام به کدنویسی و شخصی سازی سیستم ویپ خواهد کرد تا خدمت رسانی برای آنها تا جای ممکن ساده شود.

آدرس وب سایت نوین ویپ: http://www.novinvoip.com/

تمام خدمات بازاریابی دیجیتال به صورت یک جا و یک پارچه

همانطور که دیدید، رسانه تجارت نوین به هیچ وجه یک شرکت تبلیغاتی یا بازاریابی تک بعدی نیست. بلکه خدمات همه‌جانبه‌ای را در زمینه بازاریابی به کسب و کار ارائه می‌دهد و در تمام مراحل کار با آنها همراه است.

این یعنی نوین از مشاوره و آموزش بازاریابی دیجیتال، تا طراحی سایت و پایگاه‌های اینترنتی، تا تبلیغات و افزایش فروش با شما همراه خواهد بود. و حتی به شما کمک می‌کند تا به مرور زمان، جایگاه خود را در دنیای دیجیتال تثبیت کنید.

در نهایت، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ما برای کسب و کارهای مختلف، بسته‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم. بسته‌های که به کمک سرویس های مختلف ما و با توجه به نیاز آن کسب و کار شکل گرفته‌اند. این بسته‌های منحصر بفرد بازاریابی از بسته های ویژه کسب و کارهای آفلاینی مثل رستوران، دفتر املاک، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... تا کسب و کارهای اینترنتی شامل سایت‌های فروشگاهی و خدماتی را شامل می‌شوند.

 

آینده‌ای روشن برای کسب و کارهای ایرانی و وب فارسی

درست است که رسانه تجارت نوین یک شرکت بازاریابی همه جانبه است. اما این چیزی نیست که از نظر ما اهمیّت دارد... آنچه که برای ما مهم است و می‌خواهیم نقطه قوت ما محسوب شود، احساس مسئولیت و تعهد است. نه فقط نسبت به مشتریان خودمان، بلکه نسبت به کیفیت فضای وب فارسی.

ما باور داریم که راه بهتر و شفاف‌تری نیز برای بازاریابی وجود دارد. ما باور داریم که کسب و کارها فقط با جایزه‌های میلیونی و تبلیغات گسترده نیست که موفق می‌شوند. بلکه موفقیت لازمه آن است که مشتری های خود را به چشم انسان های واقعی ببینید، آنها را درک کنید و تمام تلاش خود را برای ارتباط و تعامل سازنده با آنها به کار ببندید. موفقیت یعنی شما وقت خود را صرف بهتر کردن زندگی این انسان ها بکنید.

برای رسانه تجارت نوین، آینده‌‌ای روشن برای بازار ایران زمانی محقق می‌شود که شفافیت و کار اصولی، جایگاه واقعی خودش را در بین کسب و کارها پیدا کند. وقتی هدف ما ایجاد دوستی‌های پایدار و آموزش دادن به مشتری باشد، اطلاعات را بدون واهمه در اختیار آنها قرار دهیم، یک  بازار کار شفاف و گرم خواهیم داشت که  نه تنها در حوزه‌ی تجارت بلکه در سایر بخش‌های زندگی ما می‌تواند تغییری اساسی ایجاد کند.

قطعاً همچون هر مجموعه دیگری، ما هم تا به امروز سختی‌های زیادی را دیده‌ایم. سختی‌های که گاهی مربوط به مسائل مالی بوده، گاهی هم یکی از هزار سنگ دیگر که بر سر راه یک کسب و کار به کمین نشسته‌اند. اما باور به مسیری که آن را طی می‌کنیم باعث شده است که با وجود تمام مشکلات، متوقف نشویم. حتی کمترین تاثیر در کوچک ترین کسب و کارها هم برای خوشحالی تیم رسانه تجارت نوین کافی خواهد بود. چرا که این تغییر کوچک، به منزله شروع اتفاقی بزرگ است.

و یک بار دیگر هم می‌گویم: صمیمانه امیدوارم شما نیز در این مسیر با ما همراه باشید.

تجارتتجارت نوینرسانه عناوین مرتبط۱۸ آذر ۱۳۹۶باخت ایران در بازار قطر۵ آذر ۱۳۹۶سهم اندک ایران از بازار همسایگان ۱ آذر ۱۳۹۶ «جان روزنامه نگاری» ایران در گرو لایحه نظام رسانه/ راز این «آشفتگی خبری» چیست؟۲۵ آبان ۱۳۹۶انتقاد رئیس مجلس از اخبار مایوس کننده رسانه ها۱۸ آبان ۱۳۹۶خیز عربستان برای تسخیر بازار عراق۱۸ آبان ۱۳۹۶منفعت طلبی آمریکا برای وزیران تجارت اَپِک دردسرساز شد۱۵ آبان ۱۳۹۶صنعت قربانی تجارت۱۵ آبان ۱۳۹۶ درحاشیه دادگاه توکلی/دادگاهی برای اظهارنظر مخاطبین۹ آبان ۱۳۹۶منبع اصلی اخبار رسانه های ایران کجاست؟۹ آبان ۱۳۹۶نمایشگاه مطبوعات؛ دورهمی سرسام آور۷ آبان ۱۳۹۶تکاپوی انگلیسی‌ها برای ‌تجارت با ایران ۶ آبان ۱۳۹۶جهانگیری: نباید از رسانه ترسید؛ باید کار کرد حتی اگر زبان رسانه تند باشد وب‌گردی دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

× ارسال دیدگاه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

پربازدیدهاپربحث‌هاامروزدیروزهفتهپربازدیدهای امروز استوری عاشقانه مدافع پرسپولیس برای همسرش +عکس شوهر در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد، او به اعدام محکوم شد۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول پزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است/ حقوق نمایندگان مجلس از رانندگانی که آنها را جابجا می‌کنند کمتر است تراژدی یک خصوصی سازی /  آیا شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ایمن است؟فشن بلاگرها و کاسبکاری با هویت زنانه  سخنان جنجالی هدایتی در مورد پرداخت ها به پرسپولیس/ ماجرای مردی که تا سازمان صداوسیما رفتچه زمانی کیفیت هوای تهران بحرانی می‌شود/تعطیلی ادارات در چه صورتی انجام می‌گیردترامپ: ایران از برجام منحرف شده است۷ دلیل علمی برای مفید بودن قهوهشریعتی: برای انتخاب تیمم از بین ۴ پیشنهاد اروپایی با علی دایی مشورت می‌کنماینم کمربند انتحاری احمدی‌نژاد! / کاریکاتور فروپاشی شورای عربی ضد ایرانچرا دانشگاه نفت هدف قرار گرفته است؟حرفهای دختر ۸ ساله در دادگاه: مادرم برای اینکه از رابطه اش با مردان غریبه حرف نزنم،دستم را سوزاند چرا دعای برخی افراد مستجاب نمی‌شود؟ امیرالمؤمنین (ع): ترحم به ناتوانان، رحمت حق را فرود می‌آورد.  آخرین عناوین روزنامه‌های سیاسی عربستان و اسرائیل برای اولین بار هدفی مشترک دارند: مقابله با ایران / بن سلمان در خط مقدم نبرد علیه تهران حرف‌های صادقانه سروش درباره پول،فوتبال و سربازیمکرون: برجام مبنای همکاری ما با ایران بوده و قابل تغییر نیستمشکل ظاهری 60درصد ایرانی‌ها! / کاریکاتور اسپوتنیک: سرنوشت شاه مخلوع ایران در انتظار بن سلمان«سندرم داون» و بیماری که «مدل» شدفراموش‌شدگان نظام سلامت/ از هلیلان تا زردلانپربازدیدهای دیروزواکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبالدر واکنش به تعیین ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته / دادستان کل کشور: یکی دو روز آینده پاسخ احمدی نژاد را خوهیم دادماجرای آزادی بازیگر سینما توسط سردار سلیمانی  عکس/ تیم ترور اردوغانمهرداد میناوند: آقای روحانی به قرآن رای خودم را از شما پس گرفتم  ماجرای تابلو خط دفتر رهبر انقلاب چیست و توسط چه کسی نوشته شده است؟ + عکساسراری جالب از زندگی کیم جونگ اون + تصاویرنیما نکیسا معاون بیمارستان مسیح دانشوری شدحمله شدید روزنامه «عکاظ» عربستان به رئیس جمهور ترکیه: اردوغان! پایت را از گلیمت درازتر نکنجزییات بازداشت ابوبکر البغدادی به دست نیروهای آمریکاییاعترافات احمد رضا جلالی به جاسوسی / اطلاعات ارایه شده توسط او باعث ترور دانشمندان هسته‌ای شدپوتین در تدارک جنگ جهانی سومواکنش حجتی به انتشار ویدئو برنجکار گیلانیبه من گفتند تنها بیا: اولین زنی که با یک فرماندۀ ارشد داعش مصاحبه کرد و زنده ماندماریا کوماندنایا: از کامنت‌های ایرانی‌ها دلخور نشدماحتمال کاهش تعطیلات نوروز از 13 به 5 روزعلت شکایت تپ‌ سی از اسنپ «عبور از روحانی» و آینده دولت دوازدهموعده خبر خوش برای کاهش سود وام مسکن فروش گوشت گوساله با "ژن برتر" کیلویی ۹۰۰ هزار تومان  تلاش احمدی نژادی ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی در مورد حذف گسترده یارانه بگیران و افزایش قیمت‌ها/ سیاست‌ها به کام اغنیاورودی ۳۷۵ هزار تومانی برای ناهار پرسپولیسی هااز گوشت گوساله لاکچری کیلویی 900 هزار تومان تا افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس و پیامک عباس جدیدی  شب یلدا این دو خوراکی را با هم نخوریدپربازدیدهای هفتهسه مقطع از مدارس تهران فردا به علت آلودگي هوا تعطيل شدرسوایی جدید شبکه من ‌و تو روی آنتن زنده؛ این داستان حسین هدایتی!  آقای رئیسی شما خوش شانس بودید!افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان/ ‏میانگین حقوق یک نماینده مجلس منهای پاداش، 32میلیون تومان در ماهمرحوم چاوز و خودروی سمند! + عکستصویری از سردار سلیمانی در قدسواکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبال تیپ لاکچری بنیامین بهادری قبل از معروف شدن  نگهداری هواپیمای ایران ایر در حیاط خانه یک تهرانی  ولی‌عهد فسادستیز! مالک گران‌ترین خانه جهان است +عکسدر واکنش به تعیین ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته / دادستان کل کشور: یکی دو روز آینده پاسخ احمدی نژاد را خوهیم داد سلبریتی علیه سلبریتی/ از ماست که برماستناگفته های زندگی قاتل ستایش/ او در 14 سالگی با یک زن رابطه جنسی کامل داشته استزمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه 5 وسیله ای که نباید برای خودرو خرید!خداحافظی رضا صادقی با حسن روحانی  رازی که موگرینی فاش کرد/ جمله‌ای که به درخواست ایران در برجام آمد+ توضیح عراقچیتانک میتسوبیشی ژاپن + عکسترافیک سنگین جاده چالوس؛ روزگاری که حتی پیکان خلق نشده بود!  مناظره زنبیلیون و سوت بلبلیونماجرای آزادی بازیگر سینما توسط سردار سلیمانی  داستان دستفروشی که مجری شد/ ماجرای رفتن مرتضی حیدری از پایش/ مرز خط قرمزهای تلویزیون کجاست؟ کشته شدن هنرمند زن در تصادف رانندگیادعاهای خطرناک و جدید نیکی هیلی علیه ایران/ موشک شلیک شده به ریاض موشک «قیام» بود و نشان ایرانی داشت/ این موشک، وحشتناک است وحشتناک است+واکنش ایرانعکس/ تیم ترور اردوغانامروزدیروزهفتهپربحث‌های امروزشوهر در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد، او به اعدام محکوم شدپزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است/ حقوق نمایندگان مجلس از رانندگانی که آنها را جابجا می‌کنند کمتر است۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول امیرالمؤمنین (ع): ترحم به ناتوانان، رحمت حق را فرود می‌آورد.  قیمت آب و برق گران نمی‌شود، اصلاح می‌شود!چرا دانشگاه نفت هدف قرار گرفته است؟ عربستان و اسرائیل برای اولین بار هدفی مشترک دارند: مقابله با ایران / بن سلمان در خط مقدم نبرد علیه تهران چه کسی نمایشگاه محصولات چینی را بدون اطلاع اصناف و اتحادیه‌ها برگزار کرد؟فشن بلاگرها و کاسبکاری با هویت زنانه   تراژدی یک خصوصی سازی /  آیا شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ایمن است؟اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و کرمان تصویب شد + جزئیاتتاجگردون: "افزایش حقوق نمایندگان مجلس" در لایحه بودجه ۹۷ وجود نداردحمید فرخ نژاد با لاتاری به سومین سیمرغ جشنواره فجر خواهد رسید؟ + عکسعضو کمیسیون امنیت ملی: گشت‌های سپاه نیازمند مجوز شورای امنیت کشور استیک شاهزاده سعودی خبر خرید کاخ 300 میلیون دلاری توسط بن سلمان را رد کردمدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: پوتین با ترامپ مانند اموالش رفتار می‌کند! افشاگری های هدایتی در مورد پرداخت ها به باشگاه پرسپولیس  تویوتا سبزترین خودروساز جهان شدمالیاتی اتفاقی چیست و از چه کسانی اخذ می‌شود؟آلودگی هوا در تبریز، اصفهان و اهواز   مرکل: از حقوق مبتنی بر قانون اساسی اقلیم کردستان حمایت می‌کنیمآخرین برنامه 90 پاییز جنجالی شد/ اظهارات دوباره هدایتی علیه مدیران سابق پرسپولیسفردوسی‌پور: به ترکیه باج دادیم، در آینده اردوغان چیز دیگری از ما می‌خواهدکنایه قاضی پور نماینده ارومیه به محمود صادقی نماینده تهران در مجلسطرح زوج و فرد از در خانه‌ها جواب داد/ تهران بدون ترافیک!  پربحث‌های دیروزروایت متفاوت از حقوق نمایندگی/دلیگانی: افزایش حقوق به 7 میلیون تومان/ لارگانی: حقوق همان 5 میلیون 800 هزار تومان است/حاجی بابایی: افزایش 70 درصدی صحت ندارد آیا کنکور حذف شدنی است؟احتمال کاهش تعطیلات نوروز از 13 به 5 روز«عبور از روحانی» و آینده دولت دوازدهمخبر افزایش حقوق نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید  مدارس استان تهران فردا سه شنبه هم تعطیل شد فروش گوشت گوساله با "ژن برتر" کیلویی ۹۰۰ هزار تومان  جزییات بازداشت ابوبکر البغدادی به دست نیروهای آمریکاییواکنش حجتی به انتشار ویدئو برنجکار گیلانیچگونه از بحرانهای اقتصادی و فرهنگی عبور کنیم؟ خط شکن‌ها چه کسانی‌اند؟ نکاتی در مورد حذف گسترده یارانه بگیران و افزایش قیمت‌ها/ سیاست‌ها به کام اغنیااز گوشت گوساله لاکچری کیلویی 900 هزار تومان تا افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس و پیامک عباس جدیدی  سلبریتی ها و اسامی عجیب فرزاندانشان + عکسحمله با تبر به زن جوان در پارکینگ خانه‌اش! در ستایش تجربهتابش: حقوق نمایندگان پایین‌تر از مصوبه قانون مدیریت خدمات کشوری استعلت شکایت تپ‌ سی از اسنپ وحدت حوزه و دانشگاه چطور امکان‌پذیر است؟واکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیکمک 250 هزار یورویی یک ایتالیایی برای حفاظت از تخت جمشیدآمریکا قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را وتو کردآخرین وضعیت هانیه و خانواده‌اش از زبان سخنگوی وزارت بهداشتبیمارستان های چینی در ایران احداث می شودتوصیه‌ صندوق‌بین‌المللی پول به اقتصاد ایرانچمران: شهرداری برنامه‌ای برای کاهش آلودگی هوای تهران نداردپربحث‌های هفتهمشاور رییس برنامه و بودجه در واکنش به انتقادات از افزایش ۳ برابری عوارض خروج از کشور: پول ندارید، سفر خارجی نرویدافزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان/ ‏میانگین حقوق یک نماینده مجلس منهای پاداش، 32میلیون تومان در ماهنوبخت: با قیمت کنونی بنزین نمی توانیم به سقف برسیم/ قیمت بنزین می تواند به بالاتر از ۱۵۰۰ تومان هم برسدنوبخت: رییس جمهوری از افزایش نرخ ارز بسیار مکدر است/ قسم می خورم ماهی حدود هشت میلیون و 700 هزار تومان حقوق می گیرم/ قیمت کنونی بنزین 1200 ارزان تر از فوب خلیج فارس استآقای رئیسی شما خوش شانس بودید!جهانگیری: نباید رئیس‌جمهور جدید فکر کند هرچه رئیس‌جمهور قبلی کرده غلط است/ یک بازنشسته را نمی‌بینید که از حقوق خود راضی باشد/ قدرت خرید و درآمد آحاد جامعه کاهش پیدا کردهزمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه ادعاهای خطرناک و جدید نیکی هیلی علیه ایران/ موشک شلیک شده به ریاض موشک «قیام» بود و نشان ایرانی داشت/ این موشک، وحشتناک است وحشتناک است+واکنش ایرانچرخش در سیاست یارانه‌ای دولت با عبور از انتخابات/ سال 95: درآمد 3 میلیون هم نمی‌تواند، ملاک حذف باشد/ آذر 96: فقط به افراد شناسایی شده یارانه می‌دهیم تاوانی که باید برای سفر بپردازیم/ حکایت ما و ثبت نام خودرو/ با نخبگان چنین نکنیدچک سفید امضای دولت برای افزایش قیمت بنزین/ زنگنه گرانی را تکذیب نکرد: افزایش قیمت بنزین در بودجه دیده شدهواکنش سید حسن خمینی به انتقادها از بودجه موسسه امام: نقدها پديده‌ای مبارک است/ امثال من را نيز از خطا و خطر مصون می‌داردواکنش دیبر ستاد تنظیم بازار به افزایش قیمت ها: مردم فعلاً گرانی را تحمل کنند/ ما امیدواریم که وضع بازار بدتر از این نشودصادق زیباکلام: نارضایتی از روحانی در بین مردم خیلی پررنگ است/ رئیس‌جمهور بسیار متکبرانه عمل می‌کندعکس / مالیات یا عوارض خروج از کشور در برخی کشورهاخداحافظی رضا صادقی با حسن روحانی   بلاتکلیفی ثبت سفارش و هدیه میلیاردی دولت به دلالان و واردکنندگان خودروقیمت واقعی بنزین!یارانه ۳۱ میلیون نفر طی بودجه ۹۷ حذف می‌شود/ نوبخت: آماده‌ایم افزایش مالیات، قیمت بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷ را متعادل‌تر کنیمسه مقطع از مدارس تهران فردا به علت آلودگي هوا تعطيل شدمدیرعامل ایران خودرو: خودرو امروز نیازمند حمایت استحق‌شناس: مردم انتظار ساخت پل و بزرگراه نداشته باشند؛ پول نداریموزیر راه: نباید بار دیگر طرحی مثل مسکن مهر داشته باشیم / ۹ تا ۱۰ میلیون نفر در بدترین وضعیت زندگی می‌کنندروایت متفاوت از حقوق نمایندگی/دلیگانی: افزایش حقوق به 7 میلیون تومان/ لارگانی: حقوق همان 5 میلیون 800 هزار تومان است/حاجی بابایی: افزایش 70 درصدی صحت ندارددولت برای 293 طرح مطالعه نشده در لایحه بودجه 97، فقط 20 میلیارد تومان پیشنهاد کرده است پربازدیدهای اقتصادیپربحث‌های اقتصادیاخیردیروزهفتهپربازدیدهای اخیر۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول تراژدی یک خصوصی سازی /  آیا شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ایمن است؟برداشت بزرگترین هندوانه شب یلدای کشور در هشت بندی میناب  چرا دانشگاه نفت هدف قرار گرفته است؟واکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیآخرین عناوین روزنامه‌های اقتصادیپزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح استستاد مبارزه با قاچاق کالا بدون رییس ، بدون معاون همکاری ایران و چین برای ساخت ۵ بیمارستان با حدود ۲ میلیارد دلار اعتبارچه کسی نمایشگاه محصولات چینی را بدون اطلاع اصناف و اتحادیه‌ها برگزار کرد؟تفاوت چشم‌گیر قیمت نوبرانه‌های شب یلدا / انار از ۴۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله برای مهمترین بندر اقتصادی کشورتعرفه ۲۴ درصدی واردات سیگار ابلاغ شدجهانگیری: برخی مدیران بانکی برای بازشدن گره‌ها تلاشی نمی‌کنندورود هر 6 گردشگر به کشور یک شغل ایجاد می‌کندابلاغ سهمیه نخست وام اشتغال روستایی/۲۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافتآزمایش تاکسی‌های خودران نیسان در ژاپنقیمت آب و برق گران نمی‌شود، اصلاح می‌شود!مالیاتی اتفاقی چیست و از چه کسانی اخذ می‌شود؟پربازدیدهای دیروزواکنش حجتی به انتشار ویدئو برنجکار گیلانیوعده خبر خوش برای کاهش سود وام مسکن فروش گوشت گوساله با "ژن برتر" کیلویی ۹۰۰ هزار تومان  نکاتی در مورد حذف گسترده یارانه بگیران و افزایش قیمت‌ها/ سیاست‌ها به کام اغنیاروایت متفاوت از حقوق نمایندگی/دلیگانی: افزایش حقوق به 7 میلیون تومان/ لارگانی: حقوق همان 5 میلیون 800 هزار تومان است/حاجی بابایی: افزایش 70 درصدی صحت نداردخبر افزایش حقوق نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید  سایت ثبت سفارش خودروهای خارجی ۱۰ دی باز می‌شود/ آقایان هیچ دلیل منطقی نداشتندقیمت روز موبایلچقدر می‌گیری نماینده شوی؟/ ابهام دامنه‌دار حقوق‌ها نمایندگان مجلسبرداشت بزرگترین هندوانه شب یلدای کشور در هشت بندی میناب  قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول قیمت خودرو مزدا در بازار+ جدول اسنپ بدلیل آلودگی هوا کرایه‌هایش را گران کرد  دعوت محسن رضایی از مردم برای اظهارنظر درباره بودجه ۹۷حسن سبحانی: دولت پشیمان خواهد شداهداف توقف ثبت سفارش واردات خودرو/ آئین‌نامه واردات خودرو به زودی ابلاغ می‌شود آخوندی: برقی‌ سازی راه‌آهن تهران - مشهد کلید خورد/ ساخت ۲۶ هزار واگن جدید پژو ۲۰۷ ارزان شدتابش: حقوق نمایندگان پایین‌تر از مصوبه قانون مدیریت خدمات کشوری استترفندهای ترامپ برای جلوگیری فروش هواپیما به ایرانواکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیآپارتمان حوالی فرودگاه مهرآباد چند؟+جدولعکس/ جرایم رانندگی یک منبع درآمد برای دولت؟دلار ۴۱۸۴ تومان / افزایش قیمت طلا+ جدول قیمت ها نوبخت: لایحه افزایش تعرفه واردات خودرو به‌زودی به مجلس می‌رودپربازدیدهای هفتهافزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان/ ‏میانگین حقوق یک نماینده مجلس منهای پاداش، 32میلیون تومان در ماهزمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه 5 وسیله ای که نباید برای خودرو خرید!جهانگیری: نباید رئیس‌جمهور جدید فکر کند هرچه رئیس‌جمهور قبلی کرده غلط است/ یک بازنشسته را نمی‌بینید که از حقوق خود راضی باشد/ قدرت خرید و درآمد آحاد جامعه کاهش پیدا کردهقیمت منطقی یک پرس چلوکباب اعلام شدمشاور رییس برنامه و بودجه در واکنش به انتقادات از افزایش ۳ برابری عوارض خروج از کشور: پول ندارید، سفر خارجی نرویدقیمت واقعی بنزین!جادوی پول و بانک - 7 | شکست عمیق بهای «دلار»؛ بزودیابعاد تازه پرونده واردات خودروهای لوکس توسط یک پیرزن + سندنوبخت: با قیمت کنونی بنزین نمی توانیم به سقف برسیم/ قیمت بنزین می تواند به بالاتر از ۱۵۰۰ تومان هم برسدعکس / مالیات یا عوارض خروج از کشور در برخی کشورهانوبخت: رییس جمهوری از افزایش نرخ ارز بسیار مکدر است/ قسم می خورم ماهی حدود هشت میلیون و 700 هزار تومان حقوق می گیرم/ قیمت کنونی بنزین 1200 ارزان تر از فوب خلیج فارس استقیمت سمند صفر کیلومتر در بازار + جدولسایت فروش بسیاری از وارد کنندگان بسته شد واکنش سید حسن خمینی به انتقادها از بودجه موسسه امام: نقدها پديده‌ای مبارک است/ امثال من را نيز از خطا و خطر مصون می‌داردبالاترین حقوق را چه کسانی گرفتند؟واکنش حجتی به انتشار ویدئو برنجکار گیلانیواکنش دیبر ستاد تنظیم بازار به افزایش قیمت ها: مردم فعلاً گرانی را تحمل کنند/ ما امیدواریم که وضع بازار بدتر از این نشودآغاز توليد دو خودروی جديد با حضور رییس مجلسپیش‌بینی یک بانک از آخرالزمان بیت‌کوین بلاتکلیفی ثبت سفارش و هدیه میلیاردی دولت به دلالان و واردکنندگان خودرواظهارات بی‌ پروای ارزی نوبخت / کانال ورود دلارهای نفتی بالاخره باز است یا بسته؟۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول سایپا "سراتو"را یک شبه ١٤ میلیون گران کرد+ عکسانتقاد روزنامه حامی دولت از خاطر "مکدّر" آقای رئیس‌جمهوراخیردیروزهفتهپربحث‌های اخیر۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول قیمت آب و برق گران نمی‌شود، اصلاح می‌شود!چرا دانشگاه نفت هدف قرار گرفته است؟چه کسی نمایشگاه محصولات چینی را بدون اطلاع اصناف و اتحادیه‌ها برگزار کرد؟ تراژدی یک خصوصی سازی /  آیا شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ایمن است؟واکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیمالیاتی اتفاقی چیست و از چه کسانی اخذ می‌شود؟ابلاغ سهمیه نخست وام اشتغال روستایی/۲۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافتآخرین عناوین روزنامه‌های اقتصادیستاد مبارزه با قاچاق کالا بدون رییس ، بدون معاون تفاوت چشم‌گیر قیمت نوبرانه‌های شب یلدا / انار از ۴۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان برداشت بزرگترین هندوانه شب یلدای کشور در هشت بندی میناب  تعرفه ۲۴ درصدی واردات سیگار ابلاغ شدورود هر 6 گردشگر به کشور یک شغل ایجاد می‌کندآزمایش تاکسی‌های خودران نیسان در ژاپنهمکاری ایران و چین برای ساخت ۵ بیمارستان با حدود ۲ میلیارد دلار اعتبارجهانگیری: برخی مدیران بانکی برای بازشدن گره‌ها تلاشی نمی‌کنندپزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح استامضای قرارداد اپراتوری 5 ساله برای مهمترین بندر اقتصادی کشورپربحث‌های دیروزروایت متفاوت از حقوق نمایندگی/دلیگانی: افزایش حقوق به 7 میلیون تومان/ لارگانی: حقوق همان 5 میلیون 800 هزار تومان است/حاجی بابایی: افزایش 70 درصدی صحت نداردخبر افزایش حقوق نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید   فروش گوشت گوساله با "ژن برتر" کیلویی ۹۰۰ هزار تومان  واکنش حجتی به انتشار ویدئو برنجکار گیلانینکاتی در مورد حذف گسترده یارانه بگیران و افزایش قیمت‌ها/ سیاست‌ها به کام اغنیاتابش: حقوق نمایندگان پایین‌تر از مصوبه قانون مدیریت خدمات کشوری استواکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیتوصیه‌ صندوق‌بین‌المللی پول به اقتصاد ایرانمعاون وزیر راه: سهمی از افزایش قیمت بنزین نداریم / افزایش نرخ گازوئیل کرایه را گران نمی‌کند برداشت بزرگترین هندوانه شب یلدای کشور در هشت بندی میناب  تعرفه ۲۴ درصدی واردات سیگار ابلاغ شدورود هر 6 گردشگر به کشور یک شغل ایجاد می‌کندآزمایش تاکسی‌های خودران نیسان در ژاپنهمکاری ایران و چین برای ساخت ۵ بیمارستان با حدود ۲ میلیارد دلار اعتبارجهانگیری: برخی مدیران بانکی برای بازشدن گره‌ها تلاشی نمی‌کنندپزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح استامضای قرارداد اپراتوری 5 ساله برای مهمترین بندر اقتصادی کشورقیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدولمرغداران دست به دامن رییس‌جمهور شدندآپارتمان حوالی فرودگاه مهرآباد چند؟+جدولاسنپ بدلیل آلودگی هوا کرایه‌هایش را گران کرد   پژو ۲۰۷ ارزان شد قیمت خودرو مزدا در بازار+ جدول برگزاری جلسه ماهانه دیده بان شفافیت و عدالت شریعتمداری: ۶۰۰۰ طرح صنعتی را تا سه ماه دیگر کامل می‌کنیمپربحث‌های هفتهمشاور رییس برنامه و بودجه در واکنش به انتقادات از افزایش ۳ برابری عوارض خروج از کشور: پول ندارید، سفر خارجی نرویدافزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان/ ‏میانگین حقوق یک نماینده مجلس منهای پاداش، 32میلیون تومان در ماهنوبخت: با قیمت کنونی بنزین نمی توانیم به سقف برسیم/ قیمت بنزین می تواند به بالاتر از ۱۵۰۰ تومان هم برسدنوبخت: رییس جمهوری از افزایش نرخ ارز بسیار مکدر است/ قسم می خورم ماهی حدود هشت میلیون و 700 هزار تومان حقوق می گیرم/ قیمت کنونی بنزین 1200 ارزان تر از فوب خلیج فارس استجهانگیری: نباید رئیس‌جمهور جدید فکر کند هرچه رئیس‌جمهور قبلی کرده غلط است/ یک بازنشسته را نمی‌بینید که از حقوق خود راضی باشد/ قدرت خرید و درآمد آحاد جامعه کاهش پیدا کردهزمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه چرخش در سیاست یارانه‌ای دولت با عبور از انتخابات/ سال 95: درآمد 3 میلیون هم نمی‌تواند، ملاک حذف باشد/ آذر 96: فقط به افراد شناسایی شده یارانه می‌دهیمچک سفید امضای دولت برای افزایش قیمت بنزین/ زنگنه گرانی را تکذیب نکرد: افزایش قیمت بنزین در بودجه دیده شدهواکنش سید حسن خمینی به انتقادها از بودجه موسسه امام: نقدها پديده‌ای مبارک است/ امثال من را نيز از خطا و خطر مصون می‌داردواکنش دیبر ستاد تنظیم بازار به افزایش قیمت ها: مردم فعلاً گرانی را تحمل کنند/ ما امیدواریم که وضع بازار بدتر از این نشودعکس / مالیات یا عوارض خروج از کشور در برخی کشورها بلاتکلیفی ثبت سفارش و هدیه میلیاردی دولت به دلالان و واردکنندگان خودروقیمت واقعی بنزین!یارانه ۳۱ میلیون نفر طی بودجه ۹۷ حذف می‌شود/ نوبخت: آماده‌ایم افزایش مالیات، قیمت بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷ را متعادل‌تر کنیممدیرعامل ایران خودرو: خودرو امروز نیازمند حمایت استوزیر راه: نباید بار دیگر طرحی مثل مسکن مهر داشته باشیم / ۹ تا ۱۰ میلیون نفر در بدترین وضعیت زندگی می‌کنندروایت متفاوت از حقوق نمایندگی/دلیگانی: افزایش حقوق به 7 میلیون تومان/ لارگانی: حقوق همان 5 میلیون 800 هزار تومان است/حاجی بابایی: افزایش 70 درصدی صحت ندارددولت برای 293 طرح مطالعه نشده در لایحه بودجه 97، فقط 20 میلیارد تومان پیشنهاد کرده استایران، پنجمین عرضه‌کننده بنزین ارزان/جدولرئیس کل بانک مرکزی: قیمت ۴۲۰۰ تومانی دلار در بازار آزاد واقعی نیست و تعدیل می شودجادوی پول و بانک - 7 | شکست عمیق بهای «دلار»؛ بزودیمعاون وزیر کار: امسال افزایش دستمزد کارگران بیش از تورم اعلامی بانک مرکزی خواهد بودمعاون وزیر صنعت: خودروسازی ایران به تهرانی‌مقدم‌ها نیاز داردهر همایش حسام‌الدین آشنا ۱۱۳ میلیون تومان خرج داردحداد عادل: بودجه‌های مؤسساتی که من در آنها هستم کارشناسی شده است آخرین عناوینپنهان‎کاری نجومی در بودجه ۹۷ ؛ درآمد ۶۸ هزار میلیارد تومانی یارانه کجاست?شوخی کاربران با اختلال چند دقیقه‌ای تلگرامرسانه تجارت نوین: نگاهی متفاوت به بازاریابی دیجیتالماکرون: فرانسه می‌خواهد درباره تحولات منطقه‌ای با ایران گفت‌وگو کندبرنامه کامل نود ۹۶/۰۹/۲۷  تقدیر وزیر ارتباطات از عملکرد اپراتور اول در اربعینسفر خارجی مکرر نمایندگان مجلس با لابی گری افشاگری های هدایتی در مورد پرداخت ها به باشگاه پرسپولیس  اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و کرمان تصویب شد + جزئیاتتاجگردون: "افزایش حقوق نمایندگان مجلس" در لایحه بودجه ۹۷ وجود نداردعضو کمیسیون امنیت ملی: گشت‌های سپاه نیازمند مجوز شورای امنیت کشور استنکذیب خبر خرید کاخ 300 میلیون دلاری توسط بن سلمان حمید فرخ نژاد با لاتاری به سومین سیمرغ جشنواره فجر خواهد رسید؟ + عکستویوتا سبزترین خودروساز جهان شدمدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: پوتین با ترامپ مانند اموالش رفتار می‌کند!آلودگی هوا در تبریز، اصفهان و اهواز   آخرین برنامه 90 پاییز جنجالی شد/ اظهارات دوباره هدایتی علیه مدیران سابق پرسپولیسکنایه قاضی پور نماینده ارومیه به محمود صادقی نماینده تهران در مجلسمالیاتی اتفاقی چیست و از چه کسانی اخذ می‌شود؟استفاده از بانوان ایرانی با لباس هایی نامناسب برای تبلیغات   مرکل: از حقوق مبتنی بر قانون اساسی اقلیم کردستان حمایت می‌کنیمفردوسی‌پور: به ترکیه باج دادیم، در آینده اردوغان چیز دیگری از ما می‌خواهدوکیل رحیمی: «مرخصی‌های مکرر» موکلم صحت ندارد/ شایعه فعالیت او در زمان انتخابات، بیشتر به شوخی شبیه استهواوی از گوشی Enjoy 7S با دوربین دوگانه رونمایی کردطرح زوج و فرد از در خانه‌ها جواب داد/ تهران بدون ترافیک!  توصیه تغذیه ای برای شب یلدا / مصرف میوه بعد از شام مضر است؟افزایش سه برابری خودروها در ۱۰سال/ نیمی از اتوبوس ها فرسوده انددسیسه شوم عروس برای مادرشوهرزلزله 4.3 ریشتری "ایج" فارس را لرزاندجهانگیری: کشور از ناکارامدی مدیریت اقتصادی رنج می‌بردعلت شایع خواب رفتن دست و پالاریجانی: اذن رهبری برای برداشت 200 میلیون دلار از صندوق توسعه برای کمک به مناطق زلزله‌زدهورود رئیس جمهوری به اولين اجلاس ملی گزارش پيشرفت ها و راهكارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی   گام برای دوری از سکته مغزی پخش مستند جنجالی ترخیص در شبکه مستند آبفروشی در زمان قاجار   صداهای شبه انفجار در سرابله ایلام بعد از زلزله/ تکذیب شایعات درباره‌ی تخلیه شهر ترکیه امسال به اندازه درآمد صادرات فرش ایران سریال فروخت/ سهم ما نگاه کردن ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران/ اجرای محدودیت زوج و فرد در ۵ کلانشهر کشورغیبت‌های ادامه دار در شورای شهر / تاخیر در آغاز جلساتبازی پرسپولیس و نفت آبادان در چه صورتی برگزار می شود؟اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای ٢ جنایتکاوه رضایی در مسیر کسب توپ طلای بلژیکخشم سعودی‌ها از نزدیک شدن قطر به فوتبال ایرانبفرمایید یه تیکه استخون نفتی! / کاریکاتور درگیری 2 دوست در زنجان منجر به قتل شددر پسِ دستشویی‌نوشت‌هاافخمی کارگردان سریال خوب بد جلفمسابقه شبکه نسیم برای شناسایی شوهر   لاریجانی: افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان کذب محض است/ گلایه ازمطرح کردن مسئله افزایش قیمت بنزینآیت الله مصباح یزدی چقدر بودجه می گیرد  روند آلودگی هوا در تهران صعودی است/ آلودگی ادامه دارد٣ حکم قصاص برای قتل مرد تاجرمخالفت مجلس با واگذاری شرکت‌های برق به روش رد دیون به شهرداری‌هاهمایش روز ملی حمل و نقل  اوتیسم در چه افرادی خطرناک می‌شود؟حرفهای دختر ۸ ساله در دادگاه: مادرم برای اینکه از رابطه اش با مردان غریبه حرف نزنم،دستم را سوزاندبررسی تاثیر فرهنگ ایرانی در لهستانپنجاه روز در آتش  اینم کمربند انتحاری احمدی‌نژاد! / کاریکاتور مشکل ظاهری 60درصد ایرانی‌ها! / کاریکاتور آخرین عناوین روزنامه‌های اقتصادیآخرین عناوین روزنامه‌های ورزشیآخرین عناوین روزنامه‌های سیاسیقاتل آقا معلم در یک قدمی چوبه داررضا رشیدپور: گرد و خاک حاصل بی تدبیری ماست  ناراحتی آخوندی از آلودگی هوا/ خبری از انتقاد ازبلندمرتبه سازی نیستوزیر اسبق ارشاد: عصبانی نیستم بدون مجوز ساخته شدقیمت آب و برق گران نمی‌شود، اصلاح می‌شود!امواج موبایل برای سلامتی بدن ضرر دارد؟چرا به مستاجران کرمانشاه کانکس داده نمی‌شود؟محمود عباس: پذیرش میانجی‌گری آمریکا در روند صلح "دیوانگی" استکدخدایی: محکومیت قطعی تعدادی از مدیران دولتی به دلیل تخلفات انتخاباتیحاتمی کیا در اوج چرا برای نوروز هدایای تبلیغاتی و سررسید سفارش دهیممرد ٣ زنه پدر همسر دومش را گروگان گرفتفروپاشی شورای عربی ضد ایران خروج قطار در آمریکا 3کشته و 100زخمی برجاگذاشتادعای اقلیم کردستان درباره حمله احتمالی نیروهای عراقی؛ بغداد تکذیب کردچرا دانشگاه نفت هدف قرار گرفته است؟حماس: دل بستن به آمریکا برای حل مسأله فلسطین، وقت تلف کردن استواکنش رئیس دانشگاه علم و صنعت به حواشی پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستیگزارش گاردین از یوز ایرانی؛ سریع‌ترین حیوان زمین، بدون کمک سازمان ملل منقرض می‌شود؟انتقاد اردوغان و ترزا می از موضع آمریکا در قبال قدس دستگیری مرد زن نمای فضای مجازی عربستان و اسرائیل برای اولین بار هدفی مشترک دارند: مقابله با ایران / بن سلمان در خط مقدم نبرد علیه تهران ۳کشته و ۵ مصدوم در تصادف پاترول و پراید در مسیر ازگله چرا دعای برخی افراد مستجاب نمی‌شود؟ گفتگوی گبرلو با مسعود جعفرى جوزانى در «شب هاى شفاهى»۴۰ درصد مرگ های سرطانی قابل پیشگیری استابلاغ سهمیه نخست وام اشتغال روستایی/۲۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافتشوهر در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد، او به اعدام محکوم شد تراژدی یک خصوصی سازی /  آیا شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ایمن است؟ استوری عاشقانه مدافع پرسپولیس برای همسرش +عکس اسپوتنیک: سرنوشت شاه مخلوع ایران در انتظار بن سلماناسپوتنیک: سرنوشت شاه مخلوع ایران در انتظار بن سلمان یادداشت آقای حکایتی در روز تولدش فراموش‌شدگان نظام سلامت/ از هلیلان تا زردلانچه کسی نمایشگاه محصولات چینی را بدون اطلاع اصناف و اتحادیه‌ها برگزار کرد؟۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند + جدول ستاد مبارزه با قاچاق کالا بدون رییس ، بدون معاون تفاوت چشم‌گیر قیمت نوبرانه‌های شب یلدا / انار از ۴۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان امیرالمؤمنین (ع): ترحم به ناتوانان، رحمت حق را فرود می‌آورد.  حرف‌های صادقانه سروش درباره پول،فوتبال و سربازیآخرین جزئیات ماجرای پرونده قتل یک ایرانی مقیم انگلیس از زبان سفیر ایرانتیلرسون با همتای کانادایی دیدار می‌کندتاج: فنایی برای صحبت‌هایش سند بیاورد/ تقدیرنامه‌ای ندیدم که بخواهم امضا کنمسخنان جنجالی هدایتی در مورد پرداخت ها به پرسپولیس/ ماجرای مردی که تا سازمان صداوسیما رفت«سندرم داون» و بیماری که «مدل» شد۷ دلیل علمی برای مفید بودن قهوهتماس تلفنی اردوغان و ترزا می درباره قدس مکرون: برجام مبنای همکاری ما با ایران بوده و قابل تغییر نیستپزشکیان: بحث افزایش۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح است/ حقوق نمایندگان مجلس از رانندگانی که آنها را جابجا می‌کنند کمتر استترامپ: ایران از برجام منحرف شده استشریعتی: برای انتخاب تیمم از بین ۴ پیشنهاد اروپایی با علی دایی مشورت می‌کنم هشدار مقام امنیتی آلمان درباره خطر روزافزون ترور چه زمانی کیفیت هوای تهران بحرانی می‌شود/تعطیلی ادارات در چه صورتی انجام می‌گیردمدارس البرز هم تعطیل شدبرداشت بزرگترین هندوانه شب یلدای کشور در هشت بندی میناب  دلیل اختلال امشب تلگرام واکنش ایران به وتوی آمریکامحمود عباس: از امروز آمریکا میانجی‎گر عملیات صلح نیستسارق لپ‌تاپ‌های مدارس به دام افتادقرقاش: ایران به دنبال بهره برداری از موضوع قدس است!واکنش تعزیرات به فروش گوشت ۹۰۰ هزار تومانیتعرفه ۲۴ درصدی واردات سیگار ابلاغ شدورود هر 6 گردشگر به کشور یک شغل ایجاد می‌کندجنبش فتح روز چهارشنبه را روز خشم فلسطین اعلام کردفرش سه بعدی ایرانی در هتل پانکراس لندن!  ترامپ: من حاضر نشدم پایبندی ایران را تایید کنم چون ایران از توافق انحراف داشته و من مقدمات تحریم سپاه را فراهم کردمگزافه‌گویی نماینده رژیم صهیونیستی درباره بیت‌المقدسهشدار اف‌بی‌آی به ترامپ در خصوص تعامل با روس‌هاخروج قطار از ریل در مرکز واشنگتن تعدادی تلفات برجای گذاشتراهبرد امنیت ملی جدید آمریکا منتشر شد/ادامه تأکید بر دشمنی با ملت ایرانمهاجم استقلال به فولاد پیوستمهاجم پرسپولیس به دایی و کریمی ملحق شدکمک 250 هزار یورویی یک ایتالیایی برای حفاظت از تخت جمشیدتصویر قدیمی از مقام معظم رهبری در دوران تبعیدجلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست روحانیشورای نگهبان مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت‌های دینی در شورای شهر را رد کرد

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

سیاسیاقتصادیفرهنگیاجتماعیورزشیفناوری آرشیوارتباط با مادرباره ماRSSاعلام مشکل سایتپیوندها

ما را دنبال کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • قنادزاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است