Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی محمدی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در نشست خبری شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه گفت: بر اساس درخواست استاندار کرمانشاه امروز تیمی از وزارت کشور و گمرک وارد استان شده اند که با بررسی‌های انجام شده امکان بازگشایی مرز رسمی سومار بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان کرمانشاه، افزود: پس از حادثه از روز دوم خدمات گمرکی در مرز‌ها کار خود را از سر گرفت و صادرات و واردات در مرز‌ها به روز‌های عادی خود برگشت.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: در حوزه اموال تملیکی از همان ساعات ابتدایی خدمات شایسته‌ای صورت گرفت و یکسری اقلام تملیکی در انبار‌ها با مجوز وزیر اقتصاد با یک اقدام جهادی در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

محمدی تصریح کرد: از همان ساعات ابتدایی پس از زلزله تیم‌های تعیین خسارت به مناطق اعزام شدند و برآورد خسارت صورت گرفت.

وی افزود: تا الان با گزارش بیمه مرکزی و استان کرمانشاه حدود ۶۰ میلیارد برآورد خسارت شده که توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

به گفته این مسئول طبق آمار بیمه مرکزی تا امروز حدود ۳۷ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

وی همچنین اذعان داشت: طبق ماده ۱۶۵ به آن دسته از مودیان که بیش از ۵۰ درصد اموال آن‌ها در اثر زلزله از بین رفته و قادر به پرداخت بدهی مالیاتی خود نباشند با تصویب هیئت وزیران تمام یا قسمتی از بدهی مالیاتی بخشیده می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: برای استفاده از بخشودگی مالیاتی مودیان باید درخواست خود را از روز حادثه تا قبل از ۶ ماه تحویل دهند چرا که بعد از ۶ ماه به هیچ وجه قابل پیگیری نیست.

 

انتهای پیام/ی

 

زلزله زدگان کرمانشاه از پرداخت مالیات معاف می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد