Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم جهرم در مجلس از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از بیمه ایران به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
در یک ماه گذشته «بیمه ایران» به دلیل سوء مدیریت، انتصابات نامناسب و بدهی‌های کلان، به سیبل انتقادات مخالفان و منتقدان تبدیل شده است. 
بیمه ایران که عملا می‌توان از آن به عنوان یک شرکت بیمه‌ی ورشکسته نام برد، مدت‌هاست که از سوء مدیریت رنج می‌برد و با مشکلات و معظلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید این انتقادات در سطح مدیران و کارشناسان همان مجموعه باشد، اما همایش توسعه و بیمه نشان داد که وضعیت این شرکت بیمه‌ای وخیم تر از آن است که نشان می‌دهد، زیرا علاوه بر دولتی‌ها مثل وزیر نفت، حتی مجلسی‌ها مانند پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی هم به آن اعتراض دارند. 
بیمه ایران اولین و تنها شرکت دولتی است که در زمینه بیمه فعالیت می‌کند. این شرکت قطعا سال‌هاست که خدمات خوب و موثری را به مردم ارائه کرده است، اما مدت‌هاست که به دلیل سوء مدیریت به یکی از شرکت‌های زیان ده و عملا ورشکسته تبدیل شده است. بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس بر این عقیده هستند که آشنا نبودن هئیت مدیره با اطلاعات اولیه بیمه، باعث شده تا علاوه بر فساد و ورشکستگی، به حیات خلوت برخی از جناح‌ها و گروه‌ها تبدیل شود.

محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران، از تهیه طرح تحقیق و تفحص از بیمه ایران خبر داد و گفت: با توجه به شکایت مردم از عملکرد بیمه ایران و مکاتبه و رایزنی های بی نتیجه با این سازمان طرح تحقیق و تفحص از آن کلید خورد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح تفحص از بیمه ایران تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است، درباره محور تفحص از آن، افزود: این سازمان ماهانه مبلغی بابت بیمه شخص ثالث یا موضوعات مشابه دریافت می کند اما در بازپرداخت ها تعلل بسیار دارد که تعلل بیش از حد در بازپرداخت حقوق مردم از مهم ترین محورهای تفحص از بیمه ایران است.
رضایی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر از سوی هیات رئیسه به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شده است، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی با نامه نگاری با وزیر اقتصاد خواهان توضیحات وزیر در خصوص عملکرد بیمه ایران شده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورتی که با توضیحات مسئولان در خصوص عملکرد بیمه ایران متقاعد نشویم تحقیق و تفحص کلید خورده و به صحن ارجاع می شود.
منبع: تصویر روز

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو