Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) صبح امروز در کارگاه یک روزه آموزش روحانیون و مبلغه ها در رابطه با کاروان های راهیان نور گفت: راهیان نور از نظر شکلی و کیفی یکی از اساسی ترین محورهای برنامه سپاه است که باید در جامعه امروزی و در بین همه اقشار نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت مهم روحانیون ترویج انقلاب و بستر راهیان نور است گفت: مطالعه سیره شهدا و خاطرات شهدا قبل از راهیان نور امری مهم است و باید در این رابطه به دانش آموزان و کسانی که وارد مناطق عملیاتی می شوند پیام های این شهدا را به صورت صحیح ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس با ارزش ترین مقوله انقلاب اسلامی است که باید به آن ارزش گذاری کنیم و اگر به این ارزش ها و ارزشگذاری ها پرداخت کنیم قطعا می توان آن دینی که بر دوش ما هست در حق شهدا ادا کنیم و یکی از کارهایی که می تواند این دینی که بر دوش ما است کم کند ترویج فرهنگ ایثار و شهدات و سیره شهدا است.

وی گفت: شهدای مدافع حرم با نام ولایت فقیه و ولایت پذیری و به دستور مبلغ بزرگ کشور حضرت امام خامنه ای و فرمایشات ارزشمند ایشان از تمامیت خود و جان و مال خود گذشتند تا این اسلام پا برجا باشد و این یک رسالت است و شهدا حقا به وظایفی که داشتند عمل کردند و ما مدیون این شهدا هستیم و رسالت روحانیون و مبلغه ها هم مقابل این شهدا حفظ اسلام و خون های هایی تقدیم انقلاب اسلامی و دین شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: روحانیون و مبلغه ها برای تبلیغ در راه خدا قدم برداشته اند و این معامله با پروردگار متعال است و میبینم که در اردوهای راهاین نور روحانیون حتی چند هفته از خانواده های خود دور می شوند تا به وظیفه خود عمل داشته باشند.

فیاضی گفت: بزرگترین نعمت و سرمایه در جامعه اسلامی روحانیت است و این برای همه عمومیت دارد و تعلق به شخص خاصی نیست و یکی از وظایفی که خدای متعال به عهده روحانیت گذاشته است رسالت و وظایف اصلی و اولیه روحانیون رسالت است.

  

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) در این همایش گفت: یکی از برنامه های مهم اعزام روحانی به راهیان نور است و تامین روحانیون به عهده بسیج طلاب است و در این زمینه تلاش شده است تا کاروان ها بدون روحانیون عازم این سفر معنوی و با ارزش نشوند.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید اجازه دهیم یاد روزهای بزرگ به دست فراموشی سپرده شود، خصوصا شهدای روحانی در انقلاب که تاثیر گذار بوده اند باید به همه عالم ترویج شود.

سید سیاح گفت: روحانیت همیشه ودر همه عرصه ها در خط مقدم قرار دارند و اولین وظیفه آنها حفاظت از انقلاب و حفاظت از خونهای گرانبهای شهدای والامقام  است.

وی باتوجه به این که ثروت عظیم 8 سال دفا ع مقدس باید بهره برداری شود افزود: انتظاری که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای از ما دارد این است جوانانی که به راهیان نور سفر می کنند از خاطرات شهدا و رشادت مردی های آنان بهره برداری کنند و بخش دیگر معرفت افزایی در راهیان نور است که بیانات و کارهای روحانیون و مبلغه ها انجام می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است