Web Analytics Made Easy - Statcounter


دکتر احمد آذین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و در نشست مشترک شوراهای اداری و فرهنگی این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان متشکل از 28 واحد و مرکز دانشگاهی است که هر کدام در قسمتی از این استان پهناور به رشد و پرورش فرهیختگان و آینده‌سازان این مرز و بوم می‌پردازند؛ از این رو آشنایی و تسهیل فرایندها، هم‌فکری، هم‌افزایی، شناسایی و حل مشکلات درون مجموعه، بخش مهمی از اهداف این بازدیدها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همواره بر این امر استوار بوده تا با انجام مطالعات گسترده استانی، آشنایی با واحدهای دانشگاهی و امکانات بالقوه و بالفعل آن‌ها، چابک‌سازی تشکیلات سازمانی و آمایش رشته‌ها، طرح پایش آموزشی استان اصفهان، در حال مطالعه و تدوین است که پس از دریافت نقطه نظرات و تصویب نهایی توسط سازمان مرکزی قابل اعمال است.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر امر جهاد علمی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها نقطه اوج علمی و فرهنگی در جوامع هستند از این‌رو باید نسبت مباحث دانش‌بنیان، نهضت تولید علم، جنبش نرم‌افزاری و خودکفایی دغدغه‌مند بوده و با تدوین برنامه‌های راهبردی و پیش‌بینی موانع احتمالی پیش‌رو در مسیرعلم و تعالی گام بردارند .
دکتر آذین تصریح کرد: گلپایگان به شهر چهار اقلیم مشهور است و از تاریخ و صنایع دستی بی‌نظیری همچون قالی‌بافی، نمدبافی و منبت‌کاری برخوردار است از این رو دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان میتواند با تکیه بر این تاریخ و هنر کهن، در زمینه تولیدات دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی و درآمدزایی نقش مهمی ایفا کند.
در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر پدیده شوم داعش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، از اعضای هیات علمی، کارکنان، تجهیزات کارگا‌هی و آزمایشگا‌هی بسیار خوبی برخوردار است و استفاده از این ظرفیت‌ها در بستر شهر مذهبی و علم‌دوست گلپایگان زمینه را برای پرورش نسلی فرهیخته، متعهد و مدبر فراهم ساخته است.
وی افزود: در کنار این ظرفیت‌ها، توجه به مباحث فرهنگی و اعتقادی در تربیت مدیرانی متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد که از این حیث شهرستان گلپایگان، شهرستانی عالم‌خیز و خاستگاه مردان و زنان ولایت‌مدار و اهل فکر، فرهنگ و اندیشه بوده و این مهم می‌تواند بستری را برای استفاده از ظرفیت‌های عظیم فکری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ایجاد نماید.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: عصر امروز عصر ارتباطات است و با توسعه و گسترش روزافزون در بخش فناوری اطلاعات، ما ناگزیریم که از این ابزار جدید و نو برای استفاده در خصوص نشر اندیشه‌های ناب اسلامی و ایرانی بهره‌برداری کنیم؛ فضای مجازی یک فرصت عظیم و در عین حال یک تهدید بزرگ است که باید با آموزش و مدیریت صحبیح، تهدیدها به فرصت تبدیل شوند و این انتظار از دانشگاه وجود دارد که توان تولید محتوا داشته باشد و در اختیار مشتاقان اندیشه‌های ناب اسلامی ایرانی قرار دهد.
وی در ادامه ضمن تبیین اهداف راه‌اندازی شورای راهبردی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر مسعود جعفری‌نژاد را به عنوان دبیر این شورا معرفی کرد.

دکتر پیام نجفی سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست گفت: اجرای طرح تعاون هیات‌علمی، طرح قطب‌بندی واحدهای استان، آمایش رشته‌ها و راه‎اندازی مجمع خیران استان در حال تدوین است.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدگلپایگان با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مادی و معنوی بسیار خوب، از توان پیشرفت و توسعه فراونی برخوردار است.
وی افزود: راهبرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بر درآمد‌زایی غیر شهریه‌ایی و توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان معطوف است و واحد گلپایگان با استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر شهرستان گلپایگان می‌تواند در این زمینه به موفقیت چشمگیری دست یابد.

دکتر حمیدرضا خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان نیز در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به بررسی فراز و نشیب‌های این واحد از بدو تاسیس تا کنون پرداخت. وی در بخشی از صحبت‌های خود از چالش‌های فرهنگی واحد گفت و حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی و درآمدزای دانشگاه را هیات علمی دانست و خواستار آموزش عمیق فرهنگی برای اعضای هیات علمی دانشگاه شد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقیه حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کتابی با عنوان «روش تحقیق در مدیریت» را تألیف کرد.

علی‌ خانی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا  درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب روش تحقیق در مدیریت گام کوچکی بوده که در راستای پژوهش و تحقیق برداشته و حاصل برخورداری از منابع، آثار و تجارب ارزشمند دیگران و چندساله نگارنده در زمینه تحقیقات، آموزش روش تحقیق و مسئولیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کتاب روش تحقیق در مدیریت، مشتمل بر هشت فصل، با تیراژ ۵۰۰ نسخه با موضوعات مختلف در ۱۴۰ صفحه، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه امروزه لازمه بهره‌گیری و استفاده از نتایج و یافته‌های تحقیقات در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: تحقیقات جنبه‌های متعددی از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل بشری را مرتفع سازد.

خانی بیان کرد: به دنبال تحولات علمی که در کشور و جامعه به‌ویژه در سال‌های اخیر به وجود آمده آثار زیادی در قالب تألیف و ترجمه به چاپ رسید که هر یک به سهم خود توانسته دانش و معرفت افراد علاقه‌مند، به‌ویژه تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاهیان را در زمینه روش‌های تحقیق علمی افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز شاهد غنی‌تر شدن ادبیات روش تحقیق علمی در کشور خواهیم بود، گفت: تحول و خیز علمی بدون آشنایی با روش‌ها و آداب تحقیق علمی و بدون برخورداری از ابزار مورد نیاز و کارآمد مقدور نیست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تحقیق، پژوهش و روش بهینه مطالعه کتاب و منابع تحقیق را ازجمله راهکار‌های موفقیت در هر تحقیق و پژوهشی برشمرد و مطرح کرد: از آنجایی که مطالعه منظم و روش‌مند در هر پژوهش، نظری و میدانی، لازمه هر پژوهش پویاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم