Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:13:30 GMT

افزایش غبارمحلی و آلاینده‌ها در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۷۷۵۱

افزایش غبارمحلی و آلاینده‌ها در کرج

کرج - اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به استقرار جوی پایدار در منطقه افزایش دما و آلاینده‌های جوی را در کلان‌شهر کرج پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت جوی استان از استقرار جوی پایدار در نیمه شمالی کشور تا فردا (چهارشنبه) خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز به پیآمدهای استقرار جوی پایدار در استان البرز اشاره کرد و گفت: افزایش دما به همراه غبار محلی و آلاینده‌ها در کلان‌شهر کرج پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به وضعیت آلودگی هوا (عمدتا ذرات غبار PM2.5) از شهروندان در تمام رده‌های سنی به ویژه افراد دارای بیماری‌های قلبی، ریوی خواست از فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تاکید کرد: با تقویت فرآبار شمالی در روزهای پایانی هفته و شمالی شدن سوی جریانات روند کاهش غبار در دشت البرز منجر به تخلیه مناسب آلاینده‌ها خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان