Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه «ده مسجد، ده گفتمان» همزمان با دهه فجر با هدف تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (28 آذرماه) در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شعارها و مضامین انقلاب اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید همچون سال های اول انقلاب در مساجد طنین انداز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نقش محوری مساجد هیچگاه در اذهان عمومی به عنوان پایگاه پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: ویژه برنامه «ده مسجد، ده گفتمان» همزمان با دهه فجر با هدف تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

سقاء با اعلام این مطلب که ویژه برنامه ای فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی با محوریت مسجد به ویژه در مناطق روستایی، محروم و دور افتاده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیدارهای مختلف با خانواده معظم شهدا و مدافعان حرم و ایثارگران و جانبازان به صورت گروهی با حضور فعالان مساجد انجام خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که امامزادگان در کنار مساجد نقش محوری در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی دارد، خاطر نشان کرد: همایش ائمه جماعات، پایگاه های بسیج و کانون های مساجد با هدف تقویت جایگاه و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه های کمیته مساجد برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام همیشه سعی در تخریب جایگاه مساجد دارند، یادآور شد: دستگاه های مسئول در کمیته مساجد باید با تبیین صحیح نقش و جایگاه مساجد توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند