Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ چند سالی است که کسب و کار بنگا‌ه‌های زودبازده عملاً نابود شد‌ه‌اند. تولیدی‌های بزرگ و کوچک به لطف واردات بی‌رویه، یا خاک می‌خورند یا تبدیل به نقدینگی شده‌اند. شرکت‌های بزرگ دولتی در هزینه‌های یومیه خود وامانده‌اند. خصوصی‌ها یکی‌یکی دارند تعدیل نیرو می‌کنند؛ شما بخوانید اخراج کارمندان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایط هولناکی است که اسنپ می‌آید. کسی از تاریخچه‌اش خبر ندارد. اینکه چطور شکل گرفت و مدیرانش چه وابستگی‌هایی دارند. اسنپ آمد و بی‌مقدمه ایرانسل در آن 20.000.000 یورو سرمایه‌گذاری کرد. این یعنی درست 100.000.000.000 تومان. با این پول می‌توان یک مجموعه عظیم خودروسازی راه انداخت و یا یک کارخانه بزرگ تولیدی تاسیس کرد.

اسنپ در این شرایط آمد. از همان اولش هم معلوم بود بنا ندارد به کسی پاسخگو باشد. انتصاب یک «موزیسین» به‌عنوان مدیر بخش ارتباط با رسانه و یک «خبرنگار اخراجی» در روابط عمومی به‌خوبی نشان می‌دهد که اسنپی‌ها برنامه‌های برای تعامل با رسانه‌ها ندارند. سیاست چراغ‌خاموش این شرکت تا اینجا که خوب جواب داده است. گویی این مجموعه یکی از نهادهای استراتژیک کشور است که هیچ‌کس نمی تواند خللی در کار آن وارد کند.

راننده اسنپ به مسافر تعرض می‌کند، اتفاقی نمی‌افتد. مباحث مربوط به فرار مالیاتی مطرح می‌شود، اتفاقی نمی‌افتد. راننده‌های شاکی روبه‌روی دفتر این شرکت تجمع می‌کنند، اتفاقی نمی‌افتد. تاکسی‌رانان رسماً شکایت می‌کنند، اتفاقی نمی‌افتد. راننده‌اش مسافر را کتک می‌‌زند، ‌اتفاقی نمی‌افتد. به گوشی راننده‌ها سرک می‌کشند، اتفاقی نمی‌افتد. کنار خیابان استخدام می‌کند، اتفاقی نمی‌افتد. حالا هم که آلودگی هوا برایشان فرصتی پیش آورده که کرایه‌ها را افزایش دهند. مردم دارند جان می‌دهند ولی اسنپ پول روی پول می‌گذارد و باز هم اتفاقی نمی‌افتد.

اسنپ به کجا وصل است که این‌گونه سرکشی می‌کند؟ بزرگ‌ترین خبرگزاری‌های این کشور یک سازمان را با یک خبر کوتاه دو پاراگرافی به زیر می‌کشند، اما روزها و ماه‌ها از اسنپ گفتند و زدند ولی این شرکت دو واژه نیز پاسخگو نبود. واقعاً اسنپ به کجا وصل است؟ آیا این یک توهم توطئه است؟ یا شاید یک اغراق رسانه‌ای؟ چطور می‌شود که یک دست‌فروش در یک کوچه بن‌بست در ساعات پایانی روز آن هم روز تعطیل توسط مامورین شهرداری مورد عتاب قرار می گیرد ولی این شرکت در روز روشن می‌رود و می‌آید و گویی کسی آن را نمی‌بیند.

ماده 10 قوانین و مقررات اسنپ می‌گوید: شرکت در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (راننده یا مسافر) می‌تواند برای شرکت یا سایر مسافران یا رانندگان «خطرناک» باشد یا «مطلوب» نباشد، طبق «صلاحدید» و «تشخیص» خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات اسنپ را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت. خیلی جالب است. اسنپ صلاح می‌بینید که اگر راننده یا مسافر طبق اصولی که خودش تشخیص می‌دهد، خطرناک خوانده شود، دیگر نباید با او ارتباط داشت. اسنپ نمی‌گوید که اگر راننده یا مسافر شرایط را مطلوب ندید و اسنپ را خطرناک دانست باید چه کار کند؟

اسنپ به هرکجا که وصل است باید بداند که هیچ‌وقت و هیچ‌گاه از مردم بزرگ‌تر نیست.

402

اسنپ اقتصاد تاکسی اینترنت مدیر تاکسی واردات شرکت دولتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت اتفاقی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان ارتقای کیفیت و اهمیت دادن به سلامت نان به عنوان اصلی ترین ماده غذایی شهروندان می تواند به عنوان مهمترین عوامل موفقیت در خدمت رسانی و مشتری مداری واحدهای تولید نان مطرح باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • کیفیت اتفاقی نیست
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال