Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار سرپوشیده و سنتی پیکو دوزی شهرستان سراوان روزانه شاهد خیل عظیمی از بانوان است که برای تهیه البسه بومی مورد نظر به این مکان مراجعه می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شستون، بازار سرپوشیده پیکودوزی شهرستان سراوان از محبوب ترین بازارهای این شهر نزد بانوان به شمار می رود چرا که مادران و‌ دختران ساعت ها برای انتخاب بهترین طرح برای انتخاب دوخت لباس سنتی را در این‌مکان می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردان و پسران جوان بر روی پارچه با مهرهای مخصوص تپه‌ می زنند و سپس جهت دوخت به افراد متخصص این رشته تحویل داده می‌شود و در آن ‌هنگام که لباس قابل استفاده ‌می شود برق شادی در چشمان بانوان می درخشد و خشنودی وصف ناپذیری را به‌همراه دارد.


انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان