Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم تجلیل از نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر و پسر سه مقطع تحصیلی گنبدکاووس مجموعا به تعداد 1200 نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز سه شنبه درمحل کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار شد، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزی در سال تحصیلیی 95 - 96 با شرکت افزون بر 20 هزار نفر در سه مقطع تحصیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل قوچانی افزود: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله شعر و داستان، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، کتابخوانی، هنرهای دستی و تجسمی، سرود، نقاشی، خوشنویسی، تئاتر، لالایی خوانی و نقالی در مدارس مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس برگزار شد.
وی اضافه کرد: در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی مجموعا 1200 نفر به عنوان نفرات برتر توسط هیات داوران برگزیده شدند که 250 اثر به مرحله استانی راه یافتند که 196 اثر موفق به کسب رتبه و راهیابی به مرجله کشوری شدند.
قوچانی ادامه داد: از مجموع آثار راه یافته به مرحله کشوری، 32 اثر دانش آموزان گنبدکاووس موفق به کسب رتبه اول تا سوم شد که قرار است مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی و کشوری در آینده ای نزدیک برگزار شود.
وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از 1200 برگزیده مرحله آموزشگاهی و شهرستانی مسابقات فرهنگی - هنری گنبدکاووس که دیروز با تجلیل از دانش آموزان پسر آغاز شد، امروز با تجلیل از دانش اموزان دختر به پایان رسید.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان