Web Analytics Made Easy - Statcounter

توانمندی‌های بانوان شهر نراق در اولین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اراک به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ توانمندی های بانوان شهر نراق در قالب دو غرفه در اولین جشنواره ملی اقوام ایرانی در محل نمایشگاه بین المللی غرب کشور در اراک به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات محلی نراق از جمله انواع جوزغند(گرانترین شیرینی محلی ثبت شده ایران)، عرقیجات گیاهی، انواع ترشیجات محلی، سبزیجات معطر، آجیل های بومی نراق در شب یلدا، کاچی، صنایع دستی از جمله کارهای چوب، منبت کاری، معرق، معرق کاشی، سفال، سبد بافی و ... برای علاقه مندان و بازدیدکنندگان در قالب دو غرفه عرضه شده است.

همچنین واحد گردشگری نراق با توزیع بروشور به ارائه اطلاعات کامل و مصور از جاذبه های گردشگری می‌پردازد.

مستندسازی از آداب و رسوم مردم نراق در شب یلدا (کرسی و بساط شب چره نراقی) با حضور افرادی با پوشش سنتی در این نمایشگاه از دیگر اقدامات این واحد گردشگری است.

جشنواره ملی اقوام ایرانی تا ۱ دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک همه روزه از ساعت ۱۴الی ۲۱  با حضور افراد متعدد از اقصی نقاط کشور دایر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 6084474 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی