Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان یزد گفت: هتل‌های سه راس مثلث گردشگری کشور یعنی استان‌های یزد، فارس و اصفهان تا ۲۵ اسفندماه سال‌جاری به گردشگران دو استان دیگر ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهند .

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نصیری با بیان این خبر اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه‌ مثلث طلایی گردشگری که بین جامعه هتلداران استان‌های فارس، یزد و اصفهان منعقد شده مردم این سه استان تا پایان سال جاری برای رزرو هتل در هر کدام از استان‌های فارس، اصفهان و یزد از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی برخوردار می‌شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که به دلیل نزدیک شدن به فصل زمستان درصد اشغال هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند، افزود: از فرصت زیبایی فصل پاییز و جاذبه‌ها و تفریحات زمستانه در استان‌های کشور به خوبی استفاده نمی‌شود و همین امر سبب می‌شود که تنها در فصل‌های بهار و تابستان جذب گردشگر داشته و هتل‌ها در دیگر ایام سال با کمترین میزان رزرو روبه‌رو باشند . 

نصیری در ادامه توسعه صنعت هتلداری را از زیرساخت‌های مهم صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: ایجاد واحدهای اقامتی در سطوح چهار و پنج ستاره و طرح توسعه آنها و همچنین ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در سال‌جاری است.

این مسئول ازساخت پنج هتل پنج ستاره در شهرستان‌های اردکان، میبد و یزد خبر داد و تصریح کرد: بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، بافت تاریخی شهر یزد و مجتمع‌های خدمات رفاهی که به گردشگران داخلی و خارجی استان کمک می‌کند نیز در دستور کاری قرار گرفته است . 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت