Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:11:20 GMT

ظرفیت خوب کردستان در زمینه فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۸۴۵۵

ظرفیت خوب کردستان در زمینه فضای مجازی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی طالبی مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی استان کردستان که صبح امروز در سنندج برگزار شد، گفت: در زمینه فضای مجازی در استان  استعدادهای زیادی داریم اما به همان میزان در این حوزه کار نکردیم.

 وی افزود: مقام معظم رهبری از چند سال گذشته نسبت به اهمیت این موضوع تاکید دارند و به همین منظور ستاد اقامه نماز طی این سال‌ها بر اساس این محورها اجلاس نماز در سطح استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان بیان کرد: امسال هم با توجه به اهمیت موضوع اجلاس نماز که سومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد با عنوان نماز و فضای مجازی برگزار شد.

طالبی با بیان اینکه بالغ بر 4 هزار اثر اعم از حوزه‌های مختلف به اجلاس سراسر نماز ارسال شده است، گفت: بیش از 2 هزار اثر از این تعداد مورد قبول قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز نه تنها جوانان و نوجوانان اقشار مردم به شدت درگیر فضای مجازی هستند و بسیاری از امورات روزمره خود را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان اظهار کرد: داشتن اثر در این حوزه قطعا جامعه ما را از آسیب‌هایی که در این حوزه دارد مبرا می‌کند و بسیاری از مشکلات موجود را حل خواهد کرد.

وی به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در زمینه اقامه نماز گریزی زد و گفت: برخی از دستگاه‌های ما نمازی است و به صورت منظم نماز را برگزار کرده و هر ساله نیز دستگاه برتر بوده‌اند.

طالبی اذعان داشت؛ باید کار را در این حوزه به صورت ریشه‌ای حل کنیم و باید برای این موضوع یک شبکه و کانال تعریف شود.

انتهای پیام/ د م

ارسال بالغ بر 4 هزار اثر در حوزه‌های مختلف به اجلاس سراسر نماز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو