Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@14:13:13 GMT

حمله دو زورگير با تبر به زن جوان در ولنجک

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۸۴۹۹

حمله دو زورگير با تبر به زن جوان در ولنجک

خبرگزاري آريا - دو زورگير تبر به دست که به زني جوان در پارکينگ مجتمع مسکوني اش حمله کرده بودند، دستگير شدند.
به گزارش سرويس حوادث نيوز، روز شنبه چهارم آذرماه 96 از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يک فقره زورگيري همراه با ضرب و جرح شديد يک خانم جوان به کلانتري 163 ولنجک اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد سرنشينان يک دستگاه خودروي پرشيا تيره رنگ با تهديد سلاح سرد و در حاليکه خانم جواني را از ناحيه صورت مورد جراحت شديد چاقو قرار داده بودند ، اقدام به زورگيري گوشي تلفن همراه و کيف دستي حاوي پول و مدارک شناسايي وي کرده و به سرعت از محل متواري شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع زورگيري و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران ، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پايگاه سوم پليس آگاهي در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با خودروي پژو 206 شخصي وارد پارکينگ شده و قصد رفتن به سمت آسانسور را داشتم که ناگهان دو جوان به سمت من حمله ور شده و با تهديد چاقو و تبر اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه و کيف دستي ام کردند.
يکي از سارقان نيز بدون هيچ دليلي و در حاليکه سرقت را انجام داده بودند، چاقويش را به روي صورتم کشيد و باعث جراحت شديد صورتم شد که بلافاصله به بيمارستان منتقل شدم.
کارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي با مراجعه به محل سرقت و انجام بررسي هاي ميداني اطلاع پيدا کردند که ساختمان مسکوني مقابل محل سرقت، مجهز به دوربين هاي مداربسته است، تصاوير بدست آمده از دوربين مشرف به خيابان مورد بررسي قرار گرفت و نهايتا خودروي سواري پژو پرشيا تيره رنگ متعلق به سارقان در مقابل در پارکينگ محل سکونت مالباخته مورد شناسايي قرار گرفت که با شناسايي خودرو، مالک آن به نام بيژن متولد 1368 در شهرستان قزوين شناسايي شد.
با شناسايي تصوير بيژن از سوي شاکي پرونده، کارآگاهان با اخذ نيابت قضايي به شهرستان قزوين اعزام و موفق به دستگيري بيژن شدند .
بيژن در همان زمان دستگيري صراحتا به زورگيري از مالباخته اعتراف کرد و ضمن معرفي يکي از دوستانش به نام ناصر به عنوان همدست ، در خصوص زورگيري از مالباخته به کارآگاهان گفت : به همراه ناصر به تهران آمده و در حال چرخيدن در خيابان ها بوديم که ناگهان ناصر با ديدن سرنشين خانم يک 206 عنوان کرد که قصد دارد تا به اين خانم شماره تلفن بدهد ؛ دنبال اين ماشين به راه افتاديم تا نهايتا در يک کوچه ، خودرو 206 وارد پارکينگ يک ساختمان مسکوني شد ؛ من ماشين را مقابل ساختمان نگه داشتم و ناصر قبل از بسته شدن در پارکينگ وارد ساختمان شد .
بيژن در ادامه اظهاراتش مدعي شد : پس از ورود ناصر به داخل ساختمان ، ناگهان صداي جيغ يک خانم از داخل پارکينگ بلند شد، به سرعت به داخل پارکينگ رفتم تا ببينم چه اتفاقي افتاده که ناگهان آن خانم جوان را با صورتي بريده شده مشاهده کردم، ناصر پس از سرقت کيف و گوشي تلفن همراه اين خانم از ساختمان خارج شد و من نيز از ترس ، به سرعت از ساختمان خارج شدم بيژن در شرايطي مدعي بيگناهي خود شد که مالباخته در اظهاراتش عنوان کرده بود که دو سارق با تبر و چاقو به او حمله ور شده بودند.
با شناسايي ناصر متولد 1362 به عنوان ديگر متهم پرونده ، او نيز بلافاصله در شهرستان قزوين دستگير شد . ناصر که از مجرمان سابقه دار است و تاکنون 13 بار به اتهام ارتکاب جرايم مختلف دستگير و روانه زندان شده ، در شرايطي منکر هرگونه سرقت از شاکي پرونده شد که صراحتا توسط شاکي ، به عنوان فرد ضارب شناسايي شده و همدست او نيز صراحتا به ارتکاب سرقت و ضرب و جرح مالباخته توسط ناصر اعتراف کرد.
براساس اعلام مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي پايتخت، سرهنگ کارآگاه محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات از متهمان براي شناسايي ديگر جرايم ارتکابي آنها در دستور کار قرار گرفته و هر دو متهم با قرار قانوني در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند.
وي از شهروندان و مالباختگاني که توسط سرنشيان يک دستگاه خودرو پرشياي تيره رنگ که با استفاده از تبر و چاقو اقدام به زورگيري و سرقت از آنها کردند دعوت کرد تا براي شناسايي متهمين و پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان خرمشهر – ميدان نيلوفر مراجعه کنند.
برترينها

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اسفندماه سال گذشته در پی وقوع قتل ۳ مرد حدوداً بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۳ مرد جوان که آثار صدمات جسمانی و ضرب و جرح ناشی از درگیری داشتند به بیمارستان منتقل شدند که علی رغم انجام اقدامات درمانی توسط پزشکان جان خود را از دست دادند که کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی از مقتولان آثار جراحات عمیق و ضربه با جسم سخت به سر، کتف و پهلو مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به مراجعه کارآگاهان به محل حادثه اشاره کرد و اظهار کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حاکی از آن بود، ۲ تن از مقتولان در کنار خیابان در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران مشغول دست‌فروشی بودند که ناگهان یک خودروی نیسان با ۳ سرنشین با استفاده از چوب و قمه به سمت آن ۲ مرد حمله ور شده‌اند و بر اثر این درگیری ۲ جوان دست‌فروش به به همراه یکی از سرنشینان خودور به قتل می‌رسند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع بدون اتلاف وقت سریعاً با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سرنشینان خودرو را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله پس از وقوع قتل از تهران خارج و غرب کشور مراجعه کرده بود، ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه جدید متهم در غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به شهر تهران انتقال یافت.

این مقام ارشد پلیسی گفت: عامل اصلی درگیری ضمن اعتراف به وقوع قتل با همکاری همدستانش علت قتل را درگیری و نزاع سابق در خصوص یکسری مبالغ که از سود فروش اجناس به دستشان می‌رسید، اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، طی تکمیل پرونده به زندان منتقل شدند.

کد خبر 6063552

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند