Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صداوسيما، آقاي روحاني با تأکيد بر اجراي برنامه هاي دولت يازدهم خاطرنشان کرد: براي ما چند مسأله بسيار مهم است؛ ?طرح تحول سلامت، آرامش در مسائل اقتصادي، موضوع سياست خارجي و برجام، فضاي مجازي و يکي هم حقوق شهروندي براي ما بسيار اهميت داشت.
رئيس جمهور افزود:? در کنار گزارش 100 روزه اول کاري ام همزمان سايت حقوق شهروندي هم باز شد و بسياري از استادان حقوق، محققان و هنرمندان اظهار نظر کردند تا اينکه چند بار اين منشور اصلاح شد و درنهايت با 8 جلسه مشورت با استادان حقوق کشور نتيجه آن منشور حقوق شهروندي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاي روحاني با اشاره به فضاي تبليغاتي در زمان انتخابات و اينکه گفته شد منشور حقوق شهروندي براي کار تبليغاتي ماست گفت:? از همان يک سال پيش تلاش کرديم تا اين منشور با اجراي کامل انجام شود.
وي با اشاره به مبارزات مردم ايران در طول 110 سال گذشته و از زمان مشروطه با طرح اين سؤال که اين همه مبارزه براي چه بود افزود:? در يک کلمه مردم مي خواستند به حقوق مادي،? معنوي و اجتماعي خود برسند و به حقوقشان دست يابند.
رئيس جمهور تأکيد کرد: مردم انقلاب کردند تا به حقوقشان برسند. در انتخابات شرکت مي کنند تا به حقوقشان دست يابند و حقوق شهروندي يعني اينکه از انقلاب مشروطه به اين طرف ملت گفتند که ما نمي خواهيم رعيت باشيم.
آقاي روحاني گفت: اينکه آقايي فرمانروايي کند و مردم مجري فرمان او باشند ديگر ممکن نبود و انقلاب هم شد که مردم بگويند ما شهرونديم، شاه نمي خواهيم، قانون مي خواهيم و هر کسي با هر مسئوليتي که دارد بالاتر از قانون نيست وظيفه اي مهم تر از اجراي قانون ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

 به گزارش تابناک، مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

روزنامه توتواسپورت نوشت پروسه اخذ شهروندی اتحادیه اروپا به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد و او به عنوان بازیکن غیر اروپایی راهی اینتر خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر طارمی رسما بازیکن اینتر خواهد شد. این بازیکن ۳۱ساله در حال حاضر با پورتو قرارداد دارد. اینتر مدت‌هاست با او به توافق رسیده و منتظر پایان فصل است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر این برای انتقال به اینتر آزمایش‌های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته اما تنها موضوع رسمی‌شدن قرارداد است که تا زمانی که این ملی‌پوش ایرانی رسماً قراردادش با پورتو تمام نشود، اعلام نخواهد شد.

زمانی که طارمی رسما  به اینتر بپیوندد، خیلی زود رکوردشکنی خواهد داشت؛ حتی قبل از اینکه پا به توپ شود. پیش از او این تیم ایتالیایی هیچگاه بازیکن ایرانی نداشت و طارمی از این حیث تاریخ‌ساز خواهد شد.

پیوستن طارمی به اینتر باعث می‌شود تیم ایتالیایی فعالیت محدودی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد چون این بازیکن سهمیه غیر اروپایی باشگاه را پر خواهد کرد. این ملی‌پوش ایرانی از سال ۲۰۱۹ در اروپا زندگی می‌کند. او برای تیم‌های ریوآوه و سپس پورتو پرتغال بازی کرده است و مراحل اخذ تابعیت پرتغال برای طارمی در حال انجام است.

  هر باشگاه در فوتبال اروپا سهمیه محدودی برای بازیکنان غیر اروپایی دارد و به همین خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند با اخذ تابعیت اروپایی، این مانع را از میان بردارند.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد