Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس جدیدی که با توجه به اعتراض نسبت به روند و شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی این مجمع را ترک کرد درباره این رفتار خود واکنش نشان داد.

چند شغله‌ها اینجا چه می‌کنند؟

خودم از ترک جلسه ناراحت شدم و از این موضوع متاسفم که جمع صمیمی کشتی و این مجمع مهم را ترک کردم. باید روی قانون حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام نتایج و افتخارات ما زمانی ارزشمند است که قانونمدار باشیم. متاسفانه مشکلی که دامن مجمع انتخاباتی فدراسیون ها را گرفته، بحث دوشغله ها و بازنشسته ها است. می بینید که خیلی از جوان های مملکت پشت درها مانده اند. از سوی دیگر شاهد هستیم که برخی ها از 5، 6 جا حقوق می گیرند. این ظلم به جوان هایی است که مدرک گرفتند و بی کار ماندند. من در این مجمع روسای هیات های استانی را مورد نظر قرار دادم.

اکثر روسای هیات های استانی کشتی دوشغله و بازنشسته هستند

طبق قوانینی که من در اختیار دارم، هیات های ورزشی هم تابع قانون فدراسیون ها هستند. این نیست که بگوییم که هیات های استانی شغل نیستند. متاسفانه اکثر روسای هیات های استانی کشتی دوشغله و بازنشسته هستند. به دلیل قانونی نبودن مجمع من اینجا را ترک کردم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که مجمع انتخاباتی فدراسیون ها طبق قانون تشکیل شود.

 

محور اصلی صحبت من قانونمداری بود

فرصت بسیار کم بود. اگر می خواستم وارد برنامه شوم، حداقل 40 دقیقه وقت می خواست. به دلیل کمبود وقت من به کلیات برنامه و سوالاتی که از فدراسیون داشتم، پرداختم. محور اصلی صحبت من قانونمداری بود. این قانون گریزی در انتخابات فدراسیون ها دهن کجی به مردم است. 

 دیوان عدالت اداری هم الان پیگیری کند

من این موضوع را به بازرسی کل کشور انتقال دادم و انتظار داشتم که آنها جلوی برگزاری این انتخابات را بگیرند. این موضوع دامنه گسترده ای پیدا می کند و به دیوان عدالت اداری راه پیدا می کند و برای ورزش ما خوب نیست. من انتظار داشتم که قانون برخورد می شد. با این حال امیدوارم دیوان عدالت اداری هم الان پیگیری کند. من بارها با وزیر ورزش جلسه گذاشتم و موضوع را مطرح کردم. به من گفتند شاید نزدیک 10، 15 هزار درگیر این فرآیند هستند و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم، در جامعه موجی ایجاد می شود. من هم گفتم شاید 4، 5 میلیون نفر هم سمت دیگر خوشحال شوند و فرصت پیدا کنند. 

جدیدی درباره اینکه خادم به او 7 دقیقه از فرصت صحبتش را داد،گفت: این موضوعات عجیب نیست. بالاخره برخی ها مطمئن هستند که انتخابات یکطرفه و از قبل مشخص است، از این دست و دلبازی ها هم می کنند.

1.18M :حجم فایل صوتی 00:10:20 :زمان فایل صوتیی دانلود فایل صوتی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس