Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:43:12 GMT

شهرکرد سردترین مرکز استان کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۸۵۶۹

شهرکرد سردترین مرکز استان کشور اعلام شد

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد برای سومین روز متوالی سردترین مرکز استان کشور اعلام شد.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: شهرکرد برای سومین روز متوالی با دمای 11 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان کشور اعلام شد.

وی با اشاره به دمای هوا در سایر ایستگاه‌ها افزود: سورشجان با 8 درجه زیر صفر، بروجن با 7 درجه زیر صفر، فرخشهر و بلداجی با 6 درجه زیر صفر و کوهرنگ نیز با 5 درجه زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت فعالیت سامانه بارشی در استان بیان کرد: همچنان روزهای بدون بارش را در پیش داریم.

قطره با بیان اینکه نیمه دوم دی‌ماه فعالیت سامانه‌های بارشی در استان پیش‌بینی می‌شود اما کمبود بارش‌های پاییز جبران نمی‌شود، افزود: بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بلندمدت 76 درصد کاهش یافته است که در مرکز استان از ابتدای مهرماه تاکنون تنها 4 میلیمتر بارش ثبت شده است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۸ فروردین گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • (ویدئو) پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف و باران؛ سردترین شهر کجاست؟
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • بیشترین بارش نوروزی در این شهر ایران اتفاق افتاد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی