Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، در پیام علی محمد احمدی به کنگره ملی شهید هدایت‌الله طیب آمده است: شهادت در فرهنگ اسلامی و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت و اوج تعالی انسان است. شهید مطهری می‌فرمایند: منطق شهید منطق سوختن و روشن کردن است. منطق دمیدن روح به اندام مرده ارزش‌های انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطق حماسه آفرینی است.
شهید والامقام هدایت الله طیب ایثار، ظلم ستیزی و شهادت طلبی را از همان ابتدای روزهای زندگی آغاز کرد.
تولد در یکی از محروم‌ترین نقاط و تلاش و سخت کوشی ایشان در کسب و فراگیری علم و دانش با مهاجرت از روستای موگر به شهر بهبهان و در نهایت ادامه تحصیل در مقطع دکتری در آمریکا و سپس مراجعه به کشور جهت حضور در جبهه همه نشان از عطش و بی قراری او در رسیدن به کمال و آرزوی شهادت است و این روحیه باعث می‌شود او در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۵۳ از سوی عوامل ساواک دستگیر شود.
در آمریکا هم نسبت به تأسیس انجمن‌های اسلامی اروپا و آمریکا در ایالت فلوریدا اقدام کرد. این شهید گرانقدر که دارای نبوغ و استعداد شگرف بود در همه عرصه‌های دینی و علمی سرآمد عصر خود بود و تا روز شهادت یعنی (۵ فروردین ۱۳۶۱) همیشه و مداوم در حال تحصیل و تهذیب علم و دین و تقوا بوده است.
شهید طیب، دنیا را چون مولایش علی(ع) منزلی می‌دانست که باید از آن کوچ کند. تلاشش بر این بود که از فرزندان آخرت باشد. او از همه زرق و برق دنیای مردن غربی دل کند، شهد شهادت را برهمه چیز ترجیح داد و چون انسانی عارف و زاهد تمام هستی خود را در طبق اخلاص و در راه خدا تقدیم نکرد.
ضمن تقدیر از برگزارکنندگان کنگره این سردار شهید و به استناد سخن ایشان که می‌فرمایند: خدایا نکند که ثمره جنگ یارانمان به چنگ فرنگی مسلکان افتد، فرصت را مغتنم شمرده و به همه جوانان برومند استان این توصیه را دارم که راه و منش این شهید گرانمایه را بعنوان یک الگوی سازنده اسلامی مدنظر قرار داده تا بتوانیم ضمن پرورش چنین فرزندان شایسته‌ای برای استان نسبت به شناخت آن شهید و معرفی آن به همه نقاط کشور، دین خود را نسبت به شناخت آن شهید و معرفی آن به همه نقاط کشور ادا کنیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محور بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

 

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست