Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرزبان نظری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع کلاس های درس پیش ساخته (کانکسی)، 122 کلاس در سرپل ذهاب، 59 کلاس در ثلاث باباجانی و 21 کلاس نیز در دالاهو قرار دارد.
وی ادامه داد: پس از وقوع زمین لرزه بزرگ 7.3 ریشتری، خیرین و موسسات و سازمان های مختلف برای احداث مدارس در مناطق زلزله زده پیش قدم شدند که از جمله آن ها می توان به تعهد ساخت 66 مدرسه با 275 کلاس درس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری افزود: موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز ساخت 16 مدرسه با 225 کلاس درس را تقبل کرده است.
مدیرکل تجهیزو نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: اتاق های بازرگانی سراسر کشور نیز در تفاهم نامه ای پذیرفتند که 45 مدرسه با 116 کلاس درس در مناطق زلزله زده احداث کنند.
وی ادامه داد: بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده نیز عملیات اجرایی 2 مدرسه 9 کلاسه در شهر سرپل ذهاب و 2 کلاسه در روستای بابا اسکندر این شهرستان را آغاز کرده اند.
نظری یادآور شد: در مدتی که از وقوع زلزله می گذرد سه پروژه نیمه کاره شامل یک مدرسه 15 کلاسه و یک 6 کلاسه در سرپل ذهاب و یک مدرسه 9 کلاسه در قصرشیرین نیز فعال شدند.
وی گفت: دولت برای فعال سازی این واحدهای آموزشی راکد 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص داده است.
لازم به ذکر است در مراسم افتتاح و بهره برداری از یک هزارمین مدرسه بنیاد برکت که با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولین کشوری در تهران برگزار شد، از مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه بابت ساخت هفت مدرسه تحت نام بنیاد برکت در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در جریان زلزله شدید 7.3 ریشتری هیچ گونه آسیبی ندیدند، تقدیر به عمل آمد.
در جریان زلزله 7.3 ریشتری یک ماه قبل استان کرمانشاه 78 مدرسه با 415 کلاس درس دچار خسارت و آسیب جدی شدند.
شهرستان سرپل ذهاب با تخریب 29 مدرسه متشکل از 158 کلاس درس و ثلاث باباجانی با تخریب 39 مدرسه متشکل از 186 کلاس درس بیشترین آسیب را در این بخش متحمل شده اند.
همچنین پنج مدرسه در دالاهو و گهواره با 29 کلاس، 3 مدرسه در قصرشیرین با 18 کلاس و 2 مدرسه نیز در گیلانغرب با 24 کلاس درس تخریب شده اند.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب