Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- چگونگی راه های استفاده از فناوری های نوین در زمینه درمان بیماری های اعصاب و نیز ایجاد پل ارتباطی میان اساتید، متخصصان و دست اندرکاران علوم اعصاب، از اهداف برپایی ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تهران اعلام شد.

به گزارش ایرنا از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، دکتر 'محمدتقی جغتایی' رییس انجمن علوم اعصاب ایران اظهار داشت: این کنگره علمی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران، انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، انستیتو روانپزشکی تهران، ‌دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و برخی دیگر از مراکز علمی و تحقیقاتی به مدت سه روز از 29 آذر در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کنگره با حضور بیش از 1000 تن از متخصصان، اساتید و پژوهشگران حوزه علوم اعصاب و با شرکت پنج تن از محققان برجسته بین المللی گشایش می یابد.
وی اضافه کرد: نتایج و دستآوردهای علمی این کنگره برای متخصصان رشته های نورولوژی، جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، متخصصان علوم اعصاب، فیزیولوژی آناتومی، نورورادیولوژی، رادیولوژی، ایمونولوژی، روانشناسان و متخصصان حوزه های مرتبط با رشته های مهندسی از جمله برق، مکانیک، مهندسی پزشکی و فیزیک قابل استفاده است.
رییس ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی همچنین افزود: در جریان برگزاری این کنگره علمی، نشست های دانش آموزی، دانشجویی و دستیاری از بخش های جانبی کنگره است که به ترتیب توسط دانش آموزان خلاق در حوزه علوم اعصاب، دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران نورولوژی و روانپزشکی برگزار می شود.
وی گفت: امسال برای دومین بار، بخش های جشنواره عکس و فیلم، و تقدیر از برترین مقاله و پایان نامه در حوزه علوم اعصاب به کنگره افزوده شده و انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد دراین کنگره از تعدادی از پژوهشگران جوان حوزه های علوم اعصاب (زیر 35 سال) با اهدای جوایزی تقدیر نماید.
ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی از 29 آذر تا یکم دی ماه 96 در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
علمی9031
دریافت: عادل پازیار* انتشار: محتشمی پور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴