Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرائیر مگویان مدافع ارمنی در ابتدای فصل به شکلی عجیب توسط منصوریان از لیست استقلال کنار گذاشته شد و از آنجا که این بازیکن با استقلال قرارداد داشت قید مذاکره در روزهای پایانی نقل و انتقالات را با تیم‌های دیگر زد تا علاوه بر اینکه بازیکن استقلال بماند بتواند حق و حقوق خود را هم بگیرد.

مگویان در روزهای پایانی نقل و انتقالات از لیست آبی ها کنار گذاشته شد اما این بازیکن به شدت از اقدام مسئولان این باشگاه ناراحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همان روزها نامه ای را از باشگاه استقلال دریافت کرد که با وجود کنار گذاشته شدن از لیست تمام حق و حقوقش را مثل سایر بازیکنان دریافت می‌کند زیرا این مدافع ارمنی می‌توانست از طریق شکایت به فیفا استقلال را با دردسر مواجه کند.

حالا با گذشت چند ماه مدیرعامل باشگاه استقلال ادعا کرده که به دنبال فسخ قرارداد با مگویان است و با این بازیکن تسویه حساب صورت خواهد گرفت. در این ارتباط با ادموند اختر مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس گرفتیم و پیگیری موضوع فسخ قرارداد مگویان با استقلال شد که اختر اعلام کرد: اصلا دوست ندارم در این مورد مصاحبه کنم و فقط باید بگویم مگویان 4 ماه دیگر با استقلال قرارداد دارد و تمام پول قراردادش را تمام و کمال از این باشگاه خواهد گرفت. بازیکنان خارجی شرایطی متفاوت با بازیکنان ایرانی دارند و این بازیکن هم طبق قراردادش با استقلال تمام طلبش را می‌خواهد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت

اسامی بازیکنان تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک تابستانی 2024 مشخص شد؛ چه کسی می خواهد جلوی طلا گرفتن آنها را بگیرد؟

طرفداری | اسامی ۱۱ بازیکن تیم ملی بسکتبال که برای حضور در المپیک پاریس انتخاب شده اند، همان‌هایی هستند که انتظار می‌رفت در تیم حضور داشته باشند، همان تیمی که لقب انتقام‌جویان و تیم رویایی ۲ را روی خودش دارد. تنها ابهام باقی مانده این است که چه کسی دوازدهمین و آخرین نفر خواهد بود. تیم آمریکا که به دنبال کسب پنجمین طلای المپیک پیاپی در بسکتبال مردان است و به گزارش منابع اتلتیک، حضور این بازیکنان در تیم قطعی است.

لیست تیم آمریکا  لبران جیمز کوین دورنت استفن کری جوئل امبید جیسن تیتم دوین بوکر جرو هالیدی آنتونی دیویس بم آدبایو آنتونی ادواردز تایریس هلیبرتن   نفر دوازدهم چه کسی خواهد بود؟

تیم ها مجاز به بردن 12 بازیکن به المپیک هستند. کوای لنرد، گزینه اصلی برای پر کردن جای خالی تیم آمریکا است. پال جورج، پائولو بنکرو، میکل بریجز و جیلن برانسن نیز در حال بررسی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!