Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر ژاپن با توسعه سیستم دفاع موشک بالستیک ایجیس در این کشور موافقت کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، در راستیا مقابله با تهدیدات کره شمالی، ژاپن روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد سپر دفاع موشکی ایجیس در این کشور توسعه می‌یابد. سپر دفاع موشکی ایجیس قبلا بر روی کشتی های جنگی ژاپنی نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایتسونوری اونودرا وزیر دفاع ژاپن گفت، توسعه موشکی اتمی کره شمالی، سطح تازه‌ای از تهدیدات علیه ژاپن است و توکیو باید مطمئن باشد که با توسعه جدی در دفاع مقابل موشک بالستیک توانایی دفاع از خود را دارد.

اواخر ماه نوامبر سال جاری کره شمالی یک موشک جدید آزمایش کرد و گفت این موشک قادر است شهرهای آمریکا را هدف قرار دهد. این اقدامات کره شمالی ژاپن، کره جنوبی و آمریکا را می‌ترساند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)